Sharereactor definitief down!

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• Th3Eagle
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-05 17:46
Oke dr zijn al een paar topics over geweest maar in geen enkele stond iets officieels.

De zweedse autoriteiten hebben op aandringen van een aantal grote bedrijven sharereactor down gehaald en de eigenaar van de site is dr dus ook voor aangeklaagd.

Hieronder ff een link naar slyck.com waar ik dit net las. Op de site staan ook een paar officiele links maar die zijn in et zweeds of duits.

http://www.slyck.com/news.php?story=427

Kortom het heeft dus geen zin om dr nog eens 5 topics over te starten hij is gewoon definitief down.

Eagle

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

TheEagle schreef op 19 maart 2004 @ 20:54:
Oke dr zijn al een paar topics over geweest maar in geen enkele stond iets officieels.

De zweedse autoriteiten hebben op aandringen van een aantal grote bedrijven sharereactor down gehaald en de eigenaar van de site is dr dus ook voor aangeklaagd.

Hieronder ff een link naar slyck.com waar ik dit net las. Op de site staan ook een paar officiele links maar die zijn in et zweeds of duits.

http://www.slyck.com/news.php?story=427

Kortom het heeft dus geen zin om dr nog eens 5 topics over te starten hij is gewoon definitief down.

Eagle
Waarom start je dan zelf een post :?
Ik ken heel sharereactor niet, maar weet ondertussen allang dat die site dood/gesloten/weggehaald/leeg/whatever is...

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Verwijderd

De Zwitserse TS....

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:01
och ja one goes one comes..

Strava | AP | IP | AW

• Th3Eagle
Waarom start je dan zelf een post
Ik ken heel sharereactor niet, maar weet ondertussen allang dat die site dood/gesloten/weggehaald/leeg/whatever is...
Omdat in 5 dagen dr al 3 post over zijn geweest met de vraag wat is er aan de hand, als deze straks gesloten wordt en ze doen een search beginen ze dr geen nieuwe topic over ;)

Maar idd ze komen en ze gaan

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

TheEagle schreef op 19 maart 2004 @ 22:33:
[...]

Omdat in 5 dagen dr al 3 post over zijn geweest met de vraag wat is er aan de hand, als deze straks gesloten wordt en ze doen een search beginen ze dr geen nieuwe topic over ;)

Maar idd ze komen en ze gaan
ah oke, behulpzaam van je ;) dan kan die bij deze dicht he! :D

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

En dan is nog maar de vraag of de site definitief down gaat.

Als blijkt dat er geen wetten overtreden zijn kan de zaak gewoon weer open.

If you choose to criticise you choose your enemies

• Th3Eagle
Gully schreef op 19 maart 2004 @ 22:38:
[...]

ah oke, behulpzaam van je ;) dan kan die bij deze dicht he! :D
Tja erover door praten heeft geen nut down is down.

Mja definitief down kan je nooit zeggen, maar de komende weken/maanden issie zo goed als down. De eigenaar van sharereactor heeft meteen als zn m8 opgebelt die op het netwerk zaten of die ook meteen alles down wilden gooien. Vandaar dat een groot gedeelte van de andere sites nu ook meteen down zijn.

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Ik vond het al zo'n vage duistere site ;)

Mensen, de wereld vergaat niet, er is nl een nieuwe gratis hype! Betaal niet voor uw software, maar download het gratis! Eventueel kunt u ook een bouwpakketje downloaden om zelf het een en ander te veranderen. Daarvoor hoeft u zelfs niet illegaal de windows source code voor te downloaden. Dit nieuwe gebeuren heet Open Source :D.

Vergeet alleen niet je buurman te bedanken die misschien het geschreven heeft ;) Een briefkaartje naar de maker is nooit verkeerd :D

Nu moet ik alleen zelf nog zien uit te vissen hoe ik mijn tweede scherm, Wacom tablet, zipdrive enz onder dat open source gebeuren aan de praat krijg... M'n Knoppix cd'tje starte iig zonder problemen op, helaas zonder ondersteuning van bovenstaande hardware :|

[ Voor 22% gewijzigd door jules op 20-03-2004 02:36 ]

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Verwijderd

Ohja de zwitserse media gestapo, ze zijn daar niets neutraler dan hier kennelijk..

Maar inderdaad als je toch niet van plan bent voor software te betalen doe het dan gelijk goed en help de free software community..

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 02:39 ]

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ch!pY-J schreef op 20 maart 2004 @ 02:34:
Ik vond het al zo'n vage duistere site ;)

Mensen, de wereld vergaat niet, er is nl een nieuwe gratis hype! Betaal niet voor uw software, maar download het gratis! Eventueel kunt u ook een bouwpakketje downloaden om zelf het een en ander te veranderen. Daarvoor hoeft u zelfs niet illegaal de windows source code voor te downloaden. Dit nieuwe gebeuren heet Open Source :D.

Vergeet alleen niet je buurman te bedanken die misschien het geschreven heeft ;) Een briefkaartje naar de maker is nooit verkeerd :D

Nu moet ik alleen zelf nog zien uit te vissen hoe ik mijn tweede scherm, Wacom tablet, zipdrive enz onder dat open source gebeuren aan de praat krijg... M'n Knoppix cd'tje starte iig zonder problemen op, helaas zonder ondersteuning van bovenstaande hardware :|
Open Source is dus automatisch gratis?

Wist ik niet. :) ;)

🌞🍃

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-05 16:22
Hier nog wat meer info: http://www.jigle.com/

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:49
Zoals op verschillende sites al werd genoemd had sharereactor 220.000 hits per dag. Dan trek je natuurlijk de aandacht van bedrijven.
Kan me redelijk voor stellen dat als je een bedrijf bent en je hebt net een product gemaakt en je ziet hem de volgende dag al illegaal op het net staan, dat ik dan ook aardig ga flippen.
Uren aan tijd in gestoken en alle mensen downloaden het illegaal. lijkt me niet fijn.

Alleen is het grootste aanbod toch altijd games en films geweest. Laatste tijd gaan wel de prijzen van DVD films omlaag, maar games blijven toch op de zelfde prijs hangen. Een clue die de meeste bedrijven niet snappen. blijkbaar vind het merendeel de prijzen toch nog te hoog.

Hier kom je dan af en toe de smoes tegen "ik wilde de game eerst uitesten voordat ik hem koop" maar ja, waar heb je anders demo's voor :?

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-05 00:25
cardinal808 schreef op 20 maart 2004 @ 11:47:

-blaat :P -

Alleen is het grootste aanbod toch altijd games en films geweest. Laatste tijd gaan wel de prijzen van DVD films omlaag, maar games blijven toch op de zelfde prijs hangen. Een clue die de meeste bedrijven niet snappen. blijkbaar vind het merendeel de prijzen toch nog te hoog.

Hier kom je dan af en toe de smoes tegen "ik wilde de game eerst uitesten voordat ik hem koop" maar ja, waar heb je anders demo's voor :?
Yep, als games ong. 10 euro zouden kosten zou ik het geen probleem vinden, eergisteren heb ik nog effe Need For Speed HP2 gekocht, voor 7 euro :*)

49,95 voor Max Payne 2? :X Die download ik dus wel effe O-)

Verwijderd

Games maken kost nou eenmaal een heleboel geld, budget vergelijkbaar met de gemiddelde film tegenwoordig. Dan kan je niet verwachten dat ze voor 10 euro over de toonbank gaan.

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:49
nee, maar er zitten ook spellen bij die 49.95 kosten en waarbij je mij niet kan vertellen dat ze veel geld hebben gekost. sommige spellen zijn ook niet eens de moeite waard. maar waarom zouden gamemagazines bestaan? om te kijken welke spellen interresant zijn.

Het is ook raar dat ieder spel het zelfde buget heeft. ze kosten toch allemaal evenveel?
Alleen Davilex is een van de weinige die een beetje realistisch zijn met hun prijzen. Het is dan geen state-of-the-art, maar wel voor een beschaafde prijs.

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:08
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 11:54:
Games maken kost nou eenmaal een heleboel geld, budget vergelijkbaar met de gemiddelde film tegenwoordig. Dan kan je niet verwachten dat ze voor 10 euro over de toonbank gaan.
Een bioscoop kaartje kost nog geen 10 euro.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Verwijderd

De doelgroep voor films is een stuk groter! Als er evenveel spellen verkocht zouden worden van een bepaalde titel als kaarten voor een film zou dat inderdaad kunnen.

En ja inderdaad net als bij het maken van films wordt er bij het maken van spellen steeds meer geld weggegooid.. maargoed business he..

Verwijderd

Jammer dat die site down is, vond het altijd zeer handig :7

En iedereen die zegt dat ze downloaden door te hoge prijzen.... Ookal kostten de spellen 20 euro, dan denk ik echt dat 90% van alle grote leechers die spellen nog steeds niet gaat kopen. Die te hoge prijzen is imo alleen maar een excuus om lekker te downloaden.

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:08
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 12:44:
De doelgroep voor films is een stuk groter! Als er evenveel spellen verkocht zouden worden van een bepaalde titel als kaarten voor een film zou dat inderdaad kunnen.
Geef mij 1 goede reden waarom je niet netzoveel games zou kopen als bioscoop bezoekjes doen als een spel net zo duur kost als een bioscoop kaartje.

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:11
Heel jammer, maar Sharereactor is nogsteeds een grote database vol illgale stuff. Niets voor op GoT dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.