Ja stomme vraag. Maar ik heb dus de volgende situatie:
In Total Command gebruikte ik altijd ALT-F5 om bestanden in te pakken. Echter, nu lijkt het net of ALT-F5 door een ander programma wordt "afgevangen"/gebruikt, als ik namelijk in TC op ALT-F5 druk zie ik mijn beeldscherm even uit- en weer aanflitsen (niet hardwarematig, gewoon halve seconde zwart beeld). Ik heb me al suf gezocht maar ik kom er niet achter welk programma ALT-F5 gebruikt en/of wat de huidige werking is van ALT-F5. Als ik in TC namelijk via het menu "pack (ALT-F5)" selecteer gaat het wel goed, dus het ligt niet aan TC lijkt het...
Verder geinstalleerd onder andere:
Windows XP Pro (SP1)
Total Commander 6.01
laatste Catalyst drivers (ATI Radeon)
Daemon Tools 3.x
K9 mail
Nero 6
Unreal Tournament 2004
en zo kan ik nog wel effe doorgaan... komt iemand ALT-F5 bekend voor?
Sorry, al opgelost, het waren de Catalyst drivers. Ctr-Alt-F5 is een standaard hotkey voor switch screens ofzo.
In Total Command gebruikte ik altijd ALT-F5 om bestanden in te pakken. Echter, nu lijkt het net of ALT-F5 door een ander programma wordt "afgevangen"/gebruikt, als ik namelijk in TC op ALT-F5 druk zie ik mijn beeldscherm even uit- en weer aanflitsen (niet hardwarematig, gewoon halve seconde zwart beeld). Ik heb me al suf gezocht maar ik kom er niet achter welk programma ALT-F5 gebruikt en/of wat de huidige werking is van ALT-F5. Als ik in TC namelijk via het menu "pack (ALT-F5)" selecteer gaat het wel goed, dus het ligt niet aan TC lijkt het...
Verder geinstalleerd onder andere:
Windows XP Pro (SP1)
Total Commander 6.01
laatste Catalyst drivers (ATI Radeon)
Daemon Tools 3.x
K9 mail
Nero 6
Unreal Tournament 2004
en zo kan ik nog wel effe doorgaan... komt iemand ALT-F5 bekend voor?
Sorry, al opgelost, het waren de Catalyst drivers. Ctr-Alt-F5 is een standaard hotkey voor switch screens ofzo.
[ Voor 9% gewijzigd door spaceboy op 19-03-2004 19:53 ]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.