Verwijderd
gewoon laten vullen die cartridges
kost je hooguit een tientje
heb het zelf ook gedaan altijd, en is altijd goed gegaan.. wel ff de nodjes schoonmaken voor ie gevuld wordt (of hoe hete die dinge)
kost je hooguit een tientje
heb het zelf ook gedaan altijd, en is altijd goed gegaan.. wel ff de nodjes schoonmaken voor ie gevuld wordt (of hoe hete die dinge)
waar/hoe doe ik dat dan? En kanik niet beter originele inkt kopen of is er ook goede nep-inkt?
Verwijderd
hervullen = gepruts en levert veel zooi op. Bovendien is de kwaliteit van je prints vaak bedroevend slecht... go 4 the real stuff
als je het goed doet niet...Op zaterdag 16 december 2000 15:33 schreef pinguin het volgende:
hervullen = gepruts en levert veel zooi op. Bovendien is de kwaliteit van je prints vaak bedroevend slecht... go 4 the real stuff
ik doe er ongeveer 10 min. over (omdat je langzaam moet spuiten.
Voila klaar en printen maar (bijna) geen verschil, maar dat ik ook een beetje aan papier die je gebruikt (als je naar de kwaliteit kijkt)
Verwijderd
Mag ik vermelden dat bij het gebruik van imitatie produkten en / of navullingen de garantie van HP niet meer geldt. De HP cartridges zijn over het algemeen duurder als andere ook omdat hier de printerkop in meegeleverd zit.
Hoe denk je dat HP ooit kan bewijzen dat je printer kapot gegaan is omdat je je inktcartridges hebt nagevuld of immitatie-spul hebt gekocht??
Ik moet het overigens nog meemaken dat een printer op zo'n manier kapot gaat......
Wecare schijnt wel goede en voordelige cartridges voor o.a. HP's te leveren.
Ik moet het overigens nog meemaken dat een printer op zo'n manier kapot gaat......
Wecare schijnt wel goede en voordelige cartridges voor o.a. HP's te leveren.
Pagina: 1