mijn naam slaat nergens op, althans niet op mij :P
Verwijderd
Nee, je kunt dat niet afdwingen. Niet in elke browser. En ik vind dat je als developer er vanuit moet gaan dat de bezoeker de baas is over zijn user agent. Daar heb je als developer weinig over te vertellen.
Maar kun je misschien uitleggen waarom je het wilt?
Maar kun je misschien uitleggen waarom je het wilt?
wat op zich wel een evil manier is iets als het volgende:
En op de pagina waar je dit formulier uitleest maak je dan gebruik van dat passfield-veld om te achterhalen in welk veld het wachtwoord staat.
Volgens mij zou dat wel moeten werken...
HTML:
1
2
| <input type="hidden" name="passfield" value="[Genereer Hier een random code in php/asp/js, whatever]" /> <input type="password" name="[gebruik hier diezelfde code" /> |
En op de pagina waar je dit formulier uitleest maak je dan gebruik van dat passfield-veld om te achterhalen in welk veld het wachtwoord staat.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Dit is niet wat de TS bedoeld als ik het goed begrijpFlard schreef op 19 maart 2004 @ 20:03:
wat op zich wel een evil manier is iets als het volgende:
HTML:
1 2 <input type="hidden" name="passfield" value="[Genereer Hier een random code in php/asp/js, whatever]" /> <input type="password" name="[gebruik hier diezelfde code" />
Wel degelijkVerwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 22:40:
[...]
Dit is niet wat de TS bedoeld als ik het goed begrijp
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Jawel want de browser slaat de wachtwoorden op aan de hand van de naam, en als die iedere keer verandert...Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 22:40:
[...]
Dit is niet wat de TS bedoeld als ik het goed begrijp
Pagina: 1