Vertraging inlassen

Pagina: 1
Acties:

• Bliep
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-08 21:04
Hoi tweakers :)

Ik wil zo'n USB modem - zo'n paarse voor ADSL, jullie kennen hem vast wel - zo laten opstarten dat je niet merkt dat ie aan het inbellen is. Nu is het usb modem van mijn mate en heb ik zo niet gegevens bij de hand. Maar ik was er net, en had het modem zover gekregen dat als je op het inbel icoontje klikte, hij automatisch inelde zonder dat je het eigenlijk merkte.
Dus ik dacht het plaatsen onder het tabblad "opstarten" genoeg zou zijn. FF kijken dus, pc opnieuw opstarten en ik krijg een error. De error betrof het usb modem. Ik drukte op "redail" en het modem belde zonder dat je het eigenlijk zach in.
Ik trok mijn conclusie; het usb modem wou te snel opstarten, " Windows is niet snel genoeg om daarvoor klaar te zijn ".

Ik heb ooit is een -tag gehad om achter een filename te plakken zodat ie met vertraging opstarte, maar deze ben ik kwijt en zo ook niet weten waar ik die kan vinden.

Dus de eigenlijke vraag:
Weet iemand van jullie deze tag? Of is er een andere softwarematige manier op een usb modem samen met windows te laten starten?

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:49
Ik weet het niet, maar als je kommas voor het nummer zet? Klinkt heel gek, maar ik herinner me nog iets uit vervlogen inbel tijden, misschien dat het ook voor usb werkt :)

|>

• Bliep
Je bedoeld: ,,,,,,,059493053 (<-- verzonnen inbelnummer ;) ) ? En voor hoeveel seconden staat een , dan?

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:49
Killerhond schreef op 19 maart 2004 @ 20:00:
Je bedoeld: ,,,,,,,059493053 (<-- verzonnen inbelnummer ;) ) ? En voor hoeveel seconden staat een , dan?
Ik geloof 1, maar ik heb geen enkel idee of dat werkt..

Kun je niet het een simpel vb scriptje maken die em na een timer opstart ofzo?

|>

• Bliep
Simon schreef op 19 maart 2004 @ 20:03:
[...]

Ik geloof 1, maar ik heb geen enkel idee of dat werkt..

Kun je niet het een simpel vb scriptje maken die em na een timer opstart ofzo?
1 woord: Nee.

Ik kan geen scriptje maken, daarom open ik dit topic dus, als iemand mij kan helpen met dat script, ik sta open voor alle andere oplossingen !

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Voor batches is er hier op GoT trouwens al heel veel te vinden ;)
Maar goedm VBScript is mooier:
code:
1
2
3
Set WshShell = WScript.CreateObject ( "WScript.Shell" )
WScript.Sleep 10000
WshShell.Run "watjewilt.exe"

Dit wacht 10000 ms = 10 seconden. Om het mooier te maken kan je er natuurlijk van alles omheen doen, er zijn gruwelijk veel sites met uitleg over VBScript - te beginnen bij MS zelf.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1