Toon posts:

[Far Cry]Start niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem, heb de search gebruikt maar zonder enigsinds resultaat

Als ik Far Cry opstart, dan zie ik het opstart schermpje.. die staat er dan een paar seconden en dan sprinkt ie weer terug naar windows :/ Een screenie ervan maken lukt ook niet. Ik had al iets gelezen over een codec voor de Bink filmpjes, maar die codec kan ik niet echt vinden op de site. Kan natuurlijk scheel zijn maargoed. Ik heb ook geprobeerd wat in de start post staat van;[rml][ PC] Far Cry - Deel 3[/rml]:
Crashes bij gebruik van Catalyst 4.1
Een nog onopgelost probleem, er wordt aangeraden om terug te schakelen naar de Catalyst 3.9 of 3.10 drivers als je deze problemen ondervindt.
Maar dit werkt ook niet :'(

Iemand enig idee :?

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Ik ken ook een persoon die als die Far Cry opstart een zwart schermpje krijgt en vervolgens niets.
Deze persoon heeft een Geforce. En ook ik heb geen idee hoe het opgelost zou moeten worden.

Before me there were many, after me there will be none

• Zeus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:52
is dat niet iets voor die windows patch? Dat spellen blijven hangen na introfilmpjes? [Wel WinXP]
even naar de windowsupdate pagina staan, staat bij aanbevolen updates volgens mij.

[ Voor 37% gewijzigd door Zeus op 04-04-2004 19:53 ]

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 17:52:
Ik heb een probleem, heb de search gebruikt maar zonder enigsinds resultaat

Als ik Far Cry opstart, dan zie ik het opstart schermpje.. die staat er dan een paar seconden en dan sprinkt ie weer terug naar windows :/ Een screenie ervan maken lukt ook niet. Ik had al iets gelezen over een codec voor de Bink filmpjes, maar die codec kan ik niet echt vinden op de site. Kan natuurlijk scheel zijn maargoed. Ik heb ook geprobeerd wat in de start post staat van;[rml][ PC] Far Cry - Deel 3[/rml]:

[...]
Maar dit werkt ook niet :'(

Iemand enig idee :?
Ik had hier ook last van, heb alles geprobeerd alle catalysts, patch zelfs pc geformatteerd.
Op de ATI site is een nieuwe catalyst 4.5, heb ik geinstalleerd en jawel hij doet het!!!! Waarschijnlijk helpt dit jou ook.