Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

logo in plexi frezen.

Pagina: 1
Acties:
  • 621 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

Topicstarter
Hoe hebben jullie dit gedaan?
Ik bedoel... als ik met m'n dremel aan de slag ga (heb een stukje geprobeerd) dan zit ik er in no-time doorheen.
Doe ik het heel voorzichtig dan gaat het goed, maar dan komt er weer bij dat het niet overal egaal diep is ingefreesd.

Hoe hebben jullie dat opgelost?

Ander idee van me was dat ik 2 platen plexi achter elkaar zet, en in de ene dan het logo er helemaal uit haal en het andere er gewoon voor zet.

Iemand hier ervaring mee?

(De reden dat ik wil frezen en niet gewoon plak plastic erop doe is dat ik er een ccfl onder wil leggen zodat het geheel mooi wordt verlicht.)

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:22

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Uitfrezen met het graveerstiftje, en dan met een fijn schuurpapiertje glad schuren..

Zo heb ik het toch gedaan :)

[ Voor 21% gewijzigd door Jellabie op 19-03-2004 17:00 ]

De Nederbelg !

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

Topicstarter
dat uitfrezen weet ik wel hoe ik dat ging doen.

ik zat ermee hoe ik het een beetje egaal kon uitfrezen. (want dat zie je toch als dat niet mooi strak is)

• Hayfork
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09 20:55

Hayfork

Drinkin&Boardin

ik weet niet of het gaat werken maar mijn idee is om een 'stellage' om je dremel heen te bouwen die zorgt dat je dremel met graveerstiftje altijd op dezelfde hoogte blijft...

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

Verwijderd

kan je die niet standaad kopen? vast wel duur, dus ik zal er zelf een bouwen als ik jouw was. Wat je kan doen is een soort ring voor je dremel te maken waar je wel doorheen kan kijken.

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:15
ik zag gister nog ergens een standaardje voor een dremel. was wel van plastic. kostte 14,95 €. k moet zelf strax ook nog 2 logo's frezen van 1 zijkant groot. k heb dus platen plexi, maar dr moeten er 2 naast elkaar voor een zijkant. maar anders krijg je een nad in t midde, ga k ff grote draak uitfrezen ;)

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-11 19:30
Hayfork schreef op 19 maart 2004 @ 17:43:
ik weet niet of het gaat werken maar mijn idee is om een 'stellage' om je dremel heen te bouwen die zorgt dat je dremel met graveerstiftje altijd op dezelfde hoogte blijft...
Prima idee ( ik had het zelfde idee namelijk ;) ) maar in de praktijk werkt het niet super, het freeesje trekt de hele stallage met zijn draai richting mee ... het freesje heeft dus de neiging te gaan "lopen" in het materiaal.

Een beter idee is allemaal kleine puntjes achter elkaar in het materiaal te zetten met een rond freesje. de hoek van de frees op het plexi is dan altijd gelijk en de frees wilt ook niet gaan lopen omdat je er geen beweging meet hoeft te maken.
Met een beetje oefening kun je zo heel gemakkelijk figuren maken.

Oja .. Zorg dat je de achterkant van je materiaal freest ... de achterkant zal veel feller oplichten dan de kant waar je je frees in het plexi gezet hebt. Je hoeft ook niet diep te frezen, een halve mm is meer dan genoeg, en zorg dat je kras vrij plexi hebt, want alle krassen lichten netjes mee op.

Een klein probeerseltje van mij :

[img]https://homedrive.home.nl/guidomennen/publiek/guide.jpg[/]

Plaatje veroorzaakt een .htaccess popup - even weggehaald.

[ Voor 6% gewijzigd door m-m op 19-03-2004 21:59 ]

Repareren doe je zo.

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Kun je niet het gedeelte afplakken wat glad moet blijven en de rest op schuren met grof schuurpapier?
Dan duurt t wel ff voordat je er doorheen bent.

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:45
@Sine

Je plaatje werkt niet. Waarschijnlijk licht het aan https

edit :
Dit systeem is alleen toegankelijk voor klanten van @Home. Bij herhaaldelijk verkeerd inloggen wordt de toegang enige minuten geblokkeerd.

[ Voor 54% gewijzigd door The_Greater op 19-03-2004 19:45 ]

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Hayfork

Hayfork

Drinkin&Boardin

Sine idd plaatje werkt niet... ik kreeg @home inlogschermpje van XP :P
maar ik snap niet hoe je dat bedoelt sine... heb je geen plaatje ofzo?
ok nu snap ik wel wat je bedoelt... twee keer lezen is dus altijd slim :P

[ Voor 23% gewijzigd door Hayfork op 19-03-2004 20:30 ]

• QuasaR
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

QuasaR

One ring to rule them all

Hier het plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/guidomennen/guide.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door QuasaR op 19-03-2004 20:49 ]

Daddy of 3 :)

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:57

Epsilon

Hayfork schreef op 19 maart 2004 @ 20:30:
Sine idd plaatje werkt niet... ik kreeg @home inlogschermpje van XP :P
maar ik snap niet hoe je dat bedoelt sine... heb je geen plaatje ofzo?
ok nu snap ik wel wat je bedoelt... twee keer lezen is dus altijd slim :P
Krijg ik dus ook

maar plaatje werkt wel bij mij

• Sine
  • Laatst online: 26-11 19:30
Oeps ... van de verkeerde locatie gelinkt ... maar het is al opgelost zie ik :)

Repareren doe je zo.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Sine schreef op 19 maart 2004 @ 22:40:
Oeps ... van de verkeerde locatie gelinkt ... maar het is al opgelost zie ik :)
Och ja, k*t, ik was even vergeten dat posts tegenwoordig gelocked worden :P

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-11 22:12
nowell schreef op 19 maart 2004 @ 16:56:
Hoe hebben jullie dit gedaan?
Ik bedoel... als ik met m'n dremel aan de slag ga (heb een stukje geprobeerd) dan zit ik er in no-time doorheen.
Doe ik het heel voorzichtig dan gaat het goed, maar dan komt er weer bij dat het niet overal egaal diep is ingefreesd.

Hoe hebben jullie dat opgelost?

Ander idee van me was dat ik 2 platen plexi achter elkaar zet, en in de ene dan het logo er helemaal uit haal en het andere er gewoon voor zet.

Iemand hier ervaring mee?

(De reden dat ik wil frezen en niet gewoon plak plastic erop doe is dat ik er een ccfl onder wil leggen zodat het geheel mooi wordt verlicht.)
nowell, op school hebben wij een oude tekenmachine (aangestuurd door een 75mhz) omgebouwd zodat er een dremel in kan....
wij maken een plaatje en zetten het op een flop als een .ptl bestand en dat kan een dos-progje lezen en die machine laten schrijven/tekenen.
zo hebben wij al veel dingen gegrafeerd (gr, sleutelhangers etc.)
het is al wel een best oud ding maar ik kan wel ff aan mn techniek leraar vragen of hij nog wat meer info erover heeft...

grttz, stevenp

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

• lexophilia
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-03-2023
Waarom bestel je niet gewoon bij een sleutelmaker(die ook grafeert) een plexi naambordje. Kun je vaak veel kleuren kiezen en het wordt professioneel gedaan met dure apparatuur dat alleen maar is gemaakt om dit soort klusjes te klaren.

Ik heb het ooit eens voor een vriend van mij zo besteld met een UT logo. Komt er echt gaaf uit man.....je moet alleen wel dan het logo in zwart/wit leveren zonder grijstinten.

En ja ik sta er bij stil dat je dan niet zelf aan et modden bent, maar ik bedoel...de helft van alle tweakers gebruiken ook kant en klare dingen als Led-fans,kant en klare Acrylic cases, of kopen rounded cables.

Dus als je zo'n naambordje besteld, hou je ook nog eens meer tijd over voor je overige mods dacht ik zo.

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-11 13:39
User Freakaz0id heeft ooit op Casejunkies.com aangeboden voor een kleine vergoeding dit ook te doen....

Verwijderd

Je kan het logo erin "dremelen" door met een graveersteen er heel licht overheen te gaan. Milf-thor heeft het op glas gedaan bij de MILF server. zie hier [rml][ CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 6[/rml]

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2004 13:58 ]

• Chainsaw
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-11 16:41
ik heb met een bovenfrees opzetstuk erbij gewoon lijntjes over getrokken:

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/iv.vander.wekken/images/foto's%20in%20mods/plexi/DSC02034.JPG

das dus van achter bekeken he....

[ Voor 13% gewijzigd door Chainsaw op 21-03-2004 15:33 ]

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Ibex

^^ met stom.

Chainsaw schreef op 21 maart 2004 @ 15:30:
ik heb met een bovenfrees opzetstuk erbij gewoon lijntjes over getrokken:

[afbeelding]

das dus van achter bekeken he....
_o_

Ik denk dat die "stellage" nog een goed idee is hoor. Je dient er dan wel voor te zorgen dat je je stelling mooi vasthoudt. Wanneer je het uit de losse hand doet zit je ook met het probleem dat de dremel zal willen verlopen.
Maar met de stelling zal je dus wel een egale diepte krijgen :) (wel even opletten dat de stelling geen krassen maakt!)

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

• Zeus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:16
Even een vraagje, dit vette effect bereik je dus door lijntjes in plexiglas "te krassen"? En dan door middel van ledjes die van een bepaalde kant schijnen over het oppervlak lijkt het alsof die lijntjes licht geven ? Dat moet best te doen zijn denk ik.

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

Verwijderd

Althalus schreef op 21 maart 2004 @ 16:11:
Even een vraagje, dit vette effect bereik je dus door lijntjes in plexiglas "te krassen"? En dan door middel van ledjes die van een bepaalde kant schijnen over het oppervlak lijkt het alsof die lijntjes licht geven ? Dat moet best te doen zijn denk ik.
waarschijnlijk moet je dan flink diep 'krassen', normaal frees je dit, dat is een soort boortje, waarmee je heel ondiep 'boort', en dan lijnen trekt, hierdoor krijg je dus een soort geul, waar het licht dus tegenaan 'botst'

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/fredjuhh/diverse/DCP_0033tumb.jpg

en anders kun je nog zandstralen ;) :P

• stevenP
die muismat is gaaf ferry! maar hoe laat je die letters oplichten? zitten er ledjes ofzo in die ijzeren balk?

Verwijderd

stevenP schreef op 21 maart 2004 @ 19:10:
die muismat is gaaf ferry! maar hoe laat je die letters oplichten? zitten er ledjes ofzo in die ijzeren balk?
ik denk, zoals je op de foto kunt zien, dat er een ccfl tegenaan zit (zie op foto de invertor). ff goed kijken :P

• stevenP
ccfl? ja sorry ik ben nog niet zo'n held in op dit gebied 8)7

Verwijderd

CCFL oftewel neon buis

• stevenP
|:(

maagoed, het lijkt mij ook erg gaaf om zo'n ding zelf te maken alleen vraag ik mij af mn optisch muisje niet flipt op die randen....

/edit: |:( je kan ook het plexiglas omdraaien :+

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-11 19:20

Felyrion

goodgoan!

ik heb het gewoon uit de hand gedaan.. je hoeft niet diep te gaan om het te laten oplichten. Het kost ff werk, maar het resultaat is wel leuk.. dit had ik dr van gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/22308/full.jpg

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Verwijderd

wow ziet er erg vet uit falcon!!
hoe laat je het dan eigenlijk oplichten?
door er een ledje ofzo boven door het plexiglas te laten schijnen?

• stevenP
_/-\o_ falcon _/-\o_

echt heel erg mooi gedaan!

mn complimenten!!

• Truus
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-07-2022
Falcon schreef op 21 maart 2004 @ 21:19:
ik heb het gewoon uit de hand gedaan.. je hoeft niet diep te gaan om het te laten oplichten. Het kost ff werk, maar het resultaat is wel leuk.. dit had ik dr van gemaakt:
[afbeelding]
Hoe krijg je het voor elkaar om het rood EN blauw te laten oplichten? Heb je twee plexiglas platen tegen elkaar aan gezet?

Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

denk dat hij dat wel heeft gedaan met 2 platen.. want als je het met een zou doen dan zou je er last van krijgen dat het rode en het blauwe door elkaar zou gaan. :)

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Verwijderd

Ik heb een tijdje terug ook een plexi plaat gemaakt mooi logo ontworpen en maar met de dremel aan de gang. daarna 3 blauwe led's eronder en die via de usb poort gevoed. Alleen toen ik mijn optical muis erover heen, deed werkte hij het niet |:( |:( Al het werk voor niets, nu heb ik hem achter mijn window in mijn case zitten ook wel cool :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 03:06 . Reden: Typo ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 03:05:
...Alleen toen ik mijn optical muis erover heen, deed werkte hij het niet |:( |:( Al het werk voor niets, nu heb ik hem achter mijn window in mijn case zitten ook wel cool :)
dan moest je je opervlak een beetje opruwen met stalwol of iets dergelijks, om de reflectie van je lichtstraal te bekomen, want zoals het nu is breekt je lichtstraal niet genoeg

• kazz1980
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

nooit geprobeerd, enkel eens ergens gelezen:
Alles wat niet gefreesd moet worden goed afplakken met stevige plastic tape oid.
En vervolgens aceton een tijdje laten inwerken op het plexi.

Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb en of het van betrouwbare bron komt en weet dus ook niet of het echt werkt, maar tis het proberen misschien wel waard (op een klein proefstukje)?

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 21:17
Aceton zal het plexi oplossen, het wordt ook wel gebruikt om plexiglas te "lassen". Ik denk dat je dan één of andere vervorming krijgt, maar het zal niet erg gelijkmatig zijn ben ik bang :X

Als ik dit zo zie trouwens, dan is het nog wel een iets moois om met zo'n window te doen. Normaal vind ik ze lelijk als de nacht, maar dit biedt potentieel :9

• hutmannetje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-11 16:34
ik heb dit ook gedaan. gewoon even met stanleymes licht het logo ingesneden en daarna met de dremel over de lijntjes gaan.ik heb het 2 keer moeten doen, want 1e keer was nog niet diep genoeg.
wat ik erin heb is het cs-logo

Maar nu van de week laat ik het opnieuw doen door een freesmachine :) en het kost me niks:). De reden waarom ik het opnieuw laat doen is dat ik er nu ook mijn spelersnaam van cs eronder ga zetten in een speciaal lettertype dat mij iets te moeilijk werd om met dremel te doen.

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-11 12:43

Griffin

Is mythical

Hoi,

Ben ook graag van plan (na het lezen en zien van de dingen) om een stukje te frezen met de dremel en een ccfl er onder te doen.

alleen nu is mijn vraag of iemand weet hoelang een kabel van de ccfl naar de invertor. en op zijn beurt weer naar de molex stekker is??

alvast bedankt _/-\o_

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 21:17
Hoe bedoel je hoe lang die kabel is :? 8)7

Die kabel is zo lang als jij hem maakt, als jij er 2 km kabel aan plakt gaat het ook wel werken waarschijnlijk :P

• Chainsaw
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-11 16:41
dit freesje heb ik gebruikt:
dremel dinkie: #106 Frees HSS kogelvorm 1,6 mm
bovenfrees houder van Ferm: FTA-300S Tegelsnijder/frees accessoire set
Afbeeldingslocatie: http://www.dremeleurope.com/isroot/Dremel2002/Images/products/accessories/106.gif

[ Voor 13% gewijzigd door Chainsaw op 22-03-2004 18:14 ]

• twabi2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-12-2024
ik gebruik zo'n appelblauwzeegroen steentje, kweetnie oeda't noemt, werkt allezins zeer goe, de punt is scherp, en me de zijkant maakte mooie geultjes

• Griffin

Griffin

Is mythical

cryforhelp schreef op 22 maart 2004 @ 17:27:
Hoe bedoel je hoe lang die kabel is :? 8)7

Die kabel is zo lang als jij hem maakt, als jij er 2 km kabel aan plakt gaat het ook wel werken waarschijnlijk :P
Naar mijn wete verzwakt het signaal en kan de CCFL fouten gaan vertonen en ook kapot gaan.

dus nogmaal mijn vraag:
heeft iemand een site met info over CCFL. of weet hij/zij uit het hoofd hoe lang de kabel is tussen de CCFL en de molex stekker

Verwijderd

Zoiets ?

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dahath/IMG_0051.JPG

• wilmocs
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-09-2024
@ falcon:
eerst even buigen: _/-\o_
heb je er gewoon een aantal leds in het pexiglas gezet waardoor het oplicht?
want ik ben nu bezig met ongeveer het zelfde maar wou eerst weten wat moet ik erin zetten om het mooi te laten oplichten

• Felyrion
  • Laatst online: 26-11 19:20

Felyrion

goodgoan!

thnx allemaal :)

het zijn idd 2 platen die ik apart gefreesd heb. Het oplichten heb ik gedaan door er ccfl's boven te maken. Met 2 platen moet je wel opletten dat het licht in de "eigen" plexi-plaat blijft, anders gaat het multi-kleur effect verloren.

ff soort schemaatje gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/26408/full.jpg
(is zij aanzichtje)

dat rooie en blauwe zijn dus de ccfl's die ik van elkaar gescheiden heb door er een laagje ondoorzichtige tape omheen te doen. je kunt er eventueel 1 open laten om nog wat extra licht in je case te krijgen.

Het frezen zelf heb ik gedaan door een plaatje op de computer te maken en uit te printen op een a4tje, en dat achter een plexiglas plaat te plakken. Vervolgens is het een kwestie van netjes de lijntjes overtrekken. Vooral niet te hard drukken, want dan is de kans dat je uitschiet groot.
En ook hoef je niet bijzonder diep te frezen om een goed oplichtend effect te krijgen.

uhm.. tsja, geduld is het belangrijkste denk ik :p Het is niet erg moeilijk hoor ;)

Dat was zo'n beetje alles wat ik dr van kon verzinnen :p

Oja, ik heb het gedaan met de meest goedkope dremelkloon en een gewoon boortje, dus echt goed gereedschap heb je dr niet bij nodig 8)

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• twabi2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-12-2024
ik ben momenteel bezig met een window in mijn empeedrie speler aan het maken.
Ik dremel al een tijdje in glas (confituur-, choco-, en andere potten) logootjes voor mezelf en op vraag van vrienden. Dat lukt aardig.
Maar nu wil ik aan de slag met plexi, daarom volg ik dit topic al een tijdje.
Maar zoals ik het nu begrijp, is plexi zeer gevoelig voor krassen enzo?!
Heeft er al iemand met dezelfde kop in plexi en glas gedremeld? En zoja, is het een groot verschil?
Enneh, als plexi zo makkelijk krast, is het dan wel een goed idee om mijn window in plexi te maken?
Ik kan er natuurlijk plastificieerpapier over doen, om het te beschermen, maar dat is minder mooi.

• Rey Nemaattori
  • Laatst online: 04-11 15:00
Hayfork schreef op 19 maart 2004 @ 17:43:
Ik heb het gewoon uit de losse hand gedaan. Je moet/hoeft nauwelijks kracht te zetten btw, anders ben je idd zo door je plaxi heen. zorg ook niet voor een te hoog toerental ivm warmte en rondvliegend & kokend plexi glas.

Een goede manier:
-Teken of print je logo op wit papier.
-Leg je plexi plaat erop en maak um vast met plakbandjes.
-Teken het logo over op de beschermlaag dan het plexi met cd/watervaste-stift.(Alleen als je zeker weet dat het niet loslaat bij het graveren, teken anders gewoon op het plaxi, bijvoorkeur met erasable marker)
-Verwijder het papier
-Houd de dremel vast als een pen in je schrijfhand.
-Grafeer alleen op de lijntjes, kleine stukjes(als of je schetst, dus 1 cm oid max) per keer.
-Blaas regelmatig slijpsel weg.
-Na afloop VOORZICHTIG afbramen(ie kleine scherpe stukjes aan de randen wegschuren) Hiermee kun je je hele werk ongedaan maken als je met schuurpapier uitschiet en grote krassen maakt.

Enjoy jour work.

PS: Zorg voor genoeg plexi, bij fout kun je verder gaan op een ander stuk....
PS2: Maak je plexi schoon na afloop, anders zie je nog stofdeeltjes etc als je er een ccfl achter hangt...

[ Voor 6% gewijzigd door Rey Nemaattori op 26-03-2004 13:46 ]

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

• Hayfork

Hayfork

Drinkin&Boardin

kijk Rey Nemaattori daar hebben we tenminste wat aan... hier kan ik zekers wel wat mee

• Griffin

Griffin

Is mythical

Zoals andere ook zeggen. Hier heb je wat aan ' Rey Nemaattori '.

Een goede gebruikers handleiding van wat wel en niet kan/mag/moet.

vele malen dank _/-\o_

Verwijderd

persoonlijk vind ik t prettig om de afbeelding op een sheet te kopieren....
deze kan je dan op t plexi plakken. en dan vanuit de binnenkant wegfrezen..

Verwijderd

Hoi

deze middag wat zitten vervelen en besloten om wat in plexi te zitten graveren als probeersel om later in mijn window te maken

vond het vrijgoed gelukt om de eerste keer te doen

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/webbart/cm_plexi.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/webbart/cm_plexi-leds.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/webbart/cm_plexi-uv.jpg

vooral het effect met uv licht vind ik wel fijn om te doen

heb het met een grafeerboutje gedaan van een dremel

h2o is voor mijn wc setup en de naam is mijn game naam voor AA

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 17:42 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 17:39:
Hoi

deze middag wat zitten vervelen en besloten om wat in plexi te zitten graveren als probeersel om later in mijn window te maken

vond het vrijgoed gelukt om de eerste keer te doen

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

vooral het effect met uv licht vind ik wel fijn om te doen

heb het met een grafeerboutje gedaan van een dremel

• Hayfork

Hayfork

Drinkin&Boardin

beetje dubbelgepost?

iig effe zeggen dat ik het zo dik niet echt mooi vind... wij hebben hier thuis een erg kleine graveerstift voor de dremel en ik denk dat ik daar mooiere resultaten mee kan behalen... nog niet geprobeerd overigens wegens een tekort aan plexi.. :S

Verwijderd

komt idd op een veel grotere plexi plaat hoor maar wouw gewoon het resultaat zien

Maar zou je dit resultaat ook verkrijgen op een matte plexi plaat

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 21:10 ]

• Rey Nemaattori
  • Laatst online: 04-11 15:00
Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 20:58:
komt idd op een veel grotere plexi plaat hoor maar wouw gewoon het resultaat zien

Maar zou je dit resultaat ook verkrijgen op een matte plexi plaat
Op een matte plaat licht ook het matte deel op, het effect is dus veel minder...

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Pagina: 1