Toon posts:

Help, website dichttimmeren

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey jullie als experts kunnen mij vast wel helpen. Ik heb namelijk een probleem.
Ik heb pas een website gemaakt maar die wil ik nu dichttimmeren dus als je dan op de code van de website kijkt dat je alleen maar rare tekens krijgt te zien. Weet iemand hoe ik dat moet doen???

Dan heb ik nog een 2e vraag. Ik heb er ook plaatjes opstaan maar nu wil ik dat die menu's weggaan die altijd linksbovenin in het plaatje komen te staan wie kan me daar ook mee helpen??

Alvast tnx

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:24

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Ik heb pas een website gemaakt maar die wil ik nu dichttimmeren dus als je dan op de code van de website kijkt dat je alleen maar rare tekens krijgt te zien.
Nutteloos; 't is clientside. Da's te decoderen of wat dan ook. Serverside code is veilig.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-05 10:28
Die menus zitten volgens mij gewoon standaart in Windows XP, of bedoel je niet dat menutje van 'printen, opslaan, versturen'?

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 16:22:
Hey jullie als experts kunnen mij vast wel helpen. Ik heb namelijk een probleem.
Ik heb pas een website gemaakt maar die wil ik nu dichttimmeren dus als je dan op de code van de website kijkt dat je alleen maar rare tekens krijgt te zien. Weet iemand hoe ik dat moet doen???

Dan heb ik nog een 2e vraag. Ik heb er ook plaatjes opstaan maar nu wil ik dat die menu's weggaan die altijd linksbovenin in het plaatje komen te staan wie kan me daar ook mee helpen??

Alvast tnx
Die 2e vraag, da's meer een SA vraag, da's gewoon de images toolbar op je client kan uitzetten in je internet explorer settings.

De eerste vraag is meer voor w&g, en ook daar maakt ie weinig kans: Je wilt je html gaan encoden? Why? heb je super geniale zut gemaakt?

Stop uploading passwords to Github!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:24

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Icey schreef op 19 maart 2004 @ 16:24:
Die menus zitten volgens mij gewoon standaart in Windows XP, of bedoel je niet dat menutje van 'printen, opslaan, versturen'?
Ik gok dat hij
HTML:
1
    <meta http-equiv="imagetoolbar" content="no">

bedoeld.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:00

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Kan niet, bovendien hoort client-side niet in Programming & Webscripting. Je topictitel laat ook wat te wensen over
P&W FAQ - De "quickstart"

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.