Toon posts:

Grrr!!! Wordt er helemaal ziek van!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn systeem wacht bij het opstarten ergens op. Als ik inlog op het netwerk, dan laad ie windows, en als ie blijkt klaar te zijn (Geen schijfactiviteit meer) dan blijft de cursor op het zandlopertje staan voor een seconde of 15.. Niet normaal dus.

EN irritant, want je kunt dus niks doen.

Waar ligt dit aan? En vooral, hoe is het te oplossen?

Johny

Verwijderd

Topicstarter
Reacties zijn welkom hoor 8-)

Verwijderd

hoe snel is je netwerk verbinding en wat voor server heb je... kan aanzoveel dingen ligge... :(

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-07 15:13

oXygeN

oftewel oxje...

Kheb et ook, maar alleen in win98, met win2k geen last van... maarja omdat ik ook nog wel es onder win98 werk... wacht ik gewoon maar geduldig tot ik wat kan doen :)

\o/

• r00tie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
DHCP server uitschakelen

Verwijderd

Ook bij netwerk properties "quick logon" (sorry hoor, m'n Windows is Engels..)
Ummhh en zonder wachtwoord inloggen.

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:39
Zo geduldig persoon die JohnyBcool

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 22:04

Robert

You have your answer..

hij had toch maar liefst meer dan 10 minuten gewacht...ik zou dan ook mijn thread omhooggooien hoor ! als het zooooo lang moet duren :Z

|:(|:(|:(|:(|:(

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Kijk es of dat ding niet staat te wachten om braaf een IP address te krijgen van een niet aanwezige DHCP server. Moet je gewoon ff vast IP address invoeren.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Pagina: 1