Ik ben de gelukkige eigenaar van een Sony NetMD n510, zo'n ding met usb verbinding dus.
Ik wil allereerst zeggen dat ik de Sony helpdesk al aan de lijn gehad heb, al gezocht heb op GoT, en niets heb kunnen vinden om het probleem op te lossen.
Het probleem
Wanneer ik met het bijgeleverde programma Sonicstage muziek importeer naar een playlist, krijg ik bij bepaald mp3's het probleem van vervorming, waarna ik een enorm lelijke vervormde bas heb.
Dit doet zich voor bij (een paar voorbeelden):
50 cent - Many men
Chingy - Holidae Inn
Lionel Richie - Just for you
Him - Beyond Redemption
Benny Benassi - Change style
Echter doet het zich niet voor bij:
Black Eyed Peas - album Elephunk
Italian Hardstyle 4 mixed by Technoboy
oftewel, er is dus geen lijn te trekken in de muzieksoort die goed of niet goed gaat.
Geprobeerd
Ik heb de volgende zaken al geprobeerd:
-- Een nieuwe install
-- Uitschakelen van de equalizer
-- Direct converteren bij in playlist zetten, ipv laten converteren bij transfer naar MD
geen van allen werkt.
Heeft iemand misschien een oplossing voor dit probleem?
Ik wil allereerst zeggen dat ik de Sony helpdesk al aan de lijn gehad heb, al gezocht heb op GoT, en niets heb kunnen vinden om het probleem op te lossen.
Het probleem
Wanneer ik met het bijgeleverde programma Sonicstage muziek importeer naar een playlist, krijg ik bij bepaald mp3's het probleem van vervorming, waarna ik een enorm lelijke vervormde bas heb.
Dit doet zich voor bij (een paar voorbeelden):
50 cent - Many men
Chingy - Holidae Inn
Lionel Richie - Just for you
Him - Beyond Redemption
Benny Benassi - Change style
Echter doet het zich niet voor bij:
Black Eyed Peas - album Elephunk
Italian Hardstyle 4 mixed by Technoboy
oftewel, er is dus geen lijn te trekken in de muzieksoort die goed of niet goed gaat.
Geprobeerd
Ik heb de volgende zaken al geprobeerd:
-- Een nieuwe install
-- Uitschakelen van de equalizer
-- Direct converteren bij in playlist zetten, ipv laten converteren bij transfer naar MD
geen van allen werkt.
Heeft iemand misschien een oplossing voor dit probleem?