Toon posts:

Ervaringen met Datawrite 4.7GB DVD-R

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag op cdrwinkel.com een [Datawrite 4.7GB DVD-R 25stuks op spindel] staan voor €16.90.

Heeft iemand ervaringen met deze schijfjes? Zou natuurlijk zonde zijn als ze niet werken op m'n NEC 1300A of standalone H&B dvdplayer.

De prijs is natuurlijk zeer aantrekelijk, of zit er een addertje onder het gras?

Verwijderd

Een slechte topictitel zeg B)
En dit kan makkelijk in het topic voor compatible dvdr's van de nec 1300A ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 15:55:
Een slechte topictitel zeg B)
En dit kan makkelijk in het topic voor compatible dvdr's van de nec 1300A ;)
Ja die titel was ook niet de bedoeling!
Zou iemand dat kunnen wijzigen, want had zeker weten "Ervaringen met Datawrite 4.7GB DVD-R" in topictitel staan

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Zo?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Topicstarter
ja perfect!

en nu kunnen we ontopic denk ik :)

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-01 18:26
Als je er van uit gaat dat er 12,50 heffing op zo'n spindel zit, blijft er 4,40 over voor 25 diskjes... da's de kostprijs van cd's... lijkt me niet echt betrouwbaar...

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-03 21:58
RemcoDelft schreef op 19 maart 2004 @ 16:00:
Als je er van uit gaat dat er 12,50 heffing op zo'n spindel zit, blijft er 4,40 over voor 25 diskjes... da's de kostprijs van cd's... lijkt me niet echt betrouwbaar...
Deze shop zit in belgie, dus is er geen sprake van heffing....

Kheb zelf zon spindeltje meebesteld bij mijn bestelling, hoop hem vandaag of morgen te ontvangen.... i'll keep you informed...

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Verwijderd

ik heb ze thuis branden prima en spelen goed. maar ik heb de 21ste nieuwe besteld een bestelling van 160 euro. en nu is de site offline?

antwoord op mail krijg ik ook niet, ik heb wel een mail gehad van cdrwinkel met mijn gegevens enzo terug zodat ik weet dat ik heb besteld, maar heb nog geen mail gehad, van dat de bestelling onderweg hierheen is :?

en nu de site offline is en ik geen antwoord krijg op mail vraag ik me af of de dvd's nog komen, want als ik ze nu ergens anders ga kopen loop ik de kans dat ik zodrek nog voor 160 euro's aan dvd's krijg, waar ik dan geen geld voor heb :X

Weet iemand wat er aan de hand is met www.cdrwinkel.com ??

edit: Wegens tijdelijke onderhoudswerken is onze site momenteel onbereikbaar. Dit zal zo snel mogelijk opgelost worden, onze excuses voor het ongemak.

eindelijk WAT informatie, maar nog geen antwoord gekregen over de bestelling...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2004 15:11 ]

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:54

The Third Man

The Third Jellyfish

Volgens de geruchten op de fora van AfterDawn levert DataWrite afgekeurde batches of simpelweg lagere kwaliteit (C of D-grade). Oftewel: links laten liggen.

Verwijderd

Lekkere Kwal schreef op 23 maart 2004 @ 17:13:
Volgens de geruchten op de fora van AfterDawn levert DataWrite afgekeurde batches of simpelweg lagere kwaliteit (C of D-grade). Oftewel: links laten liggen.
Ik heb ooit een spindel van deze gekocht, NIET KOPEN.

Ze branden wel , alleen was het bij mij ( en volgens velen anderen) een pure loterij. Ongeveer 50% deed het perfect de andere 50% deed het niet, na succesvol branden.

Datawrites zijn Btw Princos, maar volgens velen idd afgekeurde of mindere batches, van princo.

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-03 21:58
Datawrite geel is princo, datawrite rood niet.

Ik heb ze zelf nu ook, en ze branden prima en lezen ook prima af in diverse spelers (o.a. pioneer dv444)

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:54

The Third Man

The Third Jellyfish

DustMan4u schreef op 02 april 2004 @ 09:15:
Datawrite geel is princo, datawrite rood niet.

Ik heb ze zelf nu ook, en ze branden prima en lezen ook prima af in diverse spelers (o.a. pioneer dv444)
Rood = afgekeurde Ritek, ook niet veel soeps... Waarom niet voor wat betere kwaliteit gaan ipv het risico lopen dat ze het over een half jaar niet meer doen?

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-02 16:38

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Lekkere Kwal schreef op 02 april 2004 @ 09:49:
[...]
Rood = afgekeurde Ritek, ook niet veel soeps... Waarom niet voor wat betere kwaliteit gaan ipv het risico lopen dat ze het over een half jaar niet meer doen?
Rood = AN32, AN33, AN34, AN35, INFOSMART01! Geen Ritek!!!!

Ze zijn redelijk, alhoewel het veel scheelt van batch tot batch!

De gele zijn Princo's en die zou ik idd links laten liggen!

webOS all the way!

Pagina: 1