Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Fernoráto
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-11 09:28
En ja hoor, hierbij wil ik iedereen die misschien een siemens c60 wilt kopen het erg AFRADEN.

Ookal gooi je er niet mee, en is hij nog nooit gevallen, hij kan toch kapot gaan, zonder garantie van Siemens.

Dit was bij mij het geval:
Ik was een smsje aan het tikken, ineens begon in het beeldscherm vanalles door elkaar te zetten, ik dacht: ik start hem even opnieuw. Toen deed ineens de helft van het beeldscherm het niet meer. Natuurlijk dacht ik dat ik nog wel garantie zou hebben. Ding weggebracht naar de winkel, die bellen vandaag dat 'dit niet onder de garantie valt'. Is dit normaal?

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-11 19:31
ik heb vandaag ineens met mijn s45 dat er ineens 2 vlekken zitten. Dus het helft van het scherm doet het niet. En volgens siemens valt dat niet onder garantie en het repareren kost dan 159 euro!

• Fernoráto
Bij de winkel hadden ze het erover dat het MINIMAAL 125 euro zou kosten.

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

mijn me45 was gevallen, na enige tijd stond ook alles op het scherm onleesbaar door elkaar (maar scherm was zelf wel in orde).
tfortelecom heeft m teruggestuurd naar siemens (ze zeiden: als het valschade is, valt het buiten de garantie, wordt het niet gerepareerd en betaal je 25 euro onderzoekskosten) en na 3 weken kreeg ik m gerepareerd terug (enige mededeling op formulier: onderdeel vervangen)...

edit:

stuur ook ff n meeltje naar www.gsmdokter.nl (of een vergelijkbare zaak in jouw buurt) om te kijken of zij t kunnen fixen en hoeveel zij ervoor rekenen

[ Voor 19% gewijzigd door schaduw op 19-03-2004 15:25 ]

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:53

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Siemens reparaties zijn altijd volledig in nevelen gehuld...

Maar goed, spontane defecten..ik geloof er niet in...

An Explanation of l33t Speak

• Fernoráto
Of je het geloofd of niet, het is toch zo. :)

edit:
schaduw bedankt voor de tip!

[ Voor 31% gewijzigd door Fernoráto op 19-03-2004 15:47 ]

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11 20:09
Fernoráto schreef op 19 maart 2004 @ 15:03:
Ding weggebracht naar de winkel, die bellen vandaag dat 'dit niet onder de garantie valt'. Is dit normaal?
Wat bedoel je met "dit" ?
M.a.w. wat is precies 't defect wat ze geconstateerd hebben?

• Fernoráto
Dat weet ik nog niet eens, dat is het gek. Ik heb de winkel eventjes gemailt, want dat hebben ze nog niet gezegd.

Verwijderd

dit is niet zo zeer slecht van siemans (ja dat ie kapot gaat wel natuurlijk) maar volgens mij vooral een slechte service van de winkel waar je hem gekocht hebt. ik heb wel eens gehad meet een 3410 dat ie na een maand kapot ging. hadden ze em gerepareerd ging ie weer kapot en dat 3 of 4 keer achter elkaar en toch bleven ze vriendelijk. uiteindelijk toch een nieuwe gekregen. ik weet zeker dat de belcompany bij een siemens hetzelfde zou hebben gedaan.

• Fernoráto
Inmiddels ben ik erachter wat het is : gescheurde LCD Cellen.

[ Voor 49% gewijzigd door Fernoráto op 19-03-2004 20:57 ]

• Fernoráto
Zou je dan vlekken hebben of kan ook de helft van het beeldscherm precies uitvallen?

• Fernoráto
Niemand weet of dit vlekken zijn of precies hele lijnen?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:35

Korakal

Up up up!

Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Wil je niet kicken binnen 24 uur alsjeblieft? Dat is not-done op dit forum.

Overigens vind ik dit topic een beetje erg in de richting van stemmingmakerij. Het is echt niet zo dat Siemens gewoon maar alle problemen van zich afschuift en zegt dat er geen garantie op te geven is.
Als jij er zeker van bent dat dit niet door een user-error is (laten vallen, pletten, etc), dan heb je gewoon recht op garantie en moet je dus terug naar de winkel. Simpel.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.