[Director] Problem writing file 'blaat.dcr' -50

Pagina: 1
Acties:

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
Hallo mensjes,

ik heb in macromedia director een animatie gemaakt die ik graag wilde publishen.

Probleem is echter dat ik een vage foutmelding krijg: 'Problem writing file 'blaat.dcr' -50.

wat heb ik gedaan:

• Natuurlijk ben ik daarna meteen gaan kijken in de help, alleen daar was niets te vinden.
• Op google gezocht, kwam ik uit bij het macromedia forum:

http://www.macromedia.com...=problem%20writing%20file

dit is op zich het exacte probleem wat zich bij mij voordoet. Ik heb zo'n beetje alle genoemde aanwijzingen in dat topic opgevolgd. Ik heb hier zelf geen CD's van Director bij de hand dus herinstalleren is momenteel even geen optie. Ik heb ook gekeken of er ergens in mijn cast members een corrupte file is ofzo. Alle ongebruikte cast members heb ik uit de cast gehaald. Ik ben volgens mij geen rare dingen tegengekomen....

Nouja geprobeerd te saven en te publishen maar nog steeds deze foutmelding.

• Tenslotte ben ik gaan zoeken op GoT, maar het enige relevante (maar niet dezelfde foutmelding) topic wat ik kon vinden was:

[rml][ Director] Publishen lukt niet (meer)[/rml]

Oja, het saven naar een .avi en .mov ging wel, maar dat is geen oplossing aangezien dan het geluid verloren gaat. En er een projector (.exe) van maken ook, alleen dan is dat ding 20 mb, niet zo handig dus

Dit topic is nu eigenlijk mn enige strohalm, heeft iemand deze nukken van director ook weleens gehad en misschien een oplossing? Zie ik ergens iets heel doms over het hoofd of heb ik gewoon niet goed genoeg gezocht? Ben nu al een tijdje bezig om te kijken waar de fout zit, maar kan hem niet vinden ;(

Alvast bedankt :P

PS: vergeten te vermelden: heb hiervoor ook een andere animatie gemaakt, en die wilt director zonder problemen publishen. Dus er zal echt ergens een foutje moeten zitten in mijn animatie.

[ Voor 9% gewijzigd door LuNaTiC op 19-03-2004 13:48 . Reden: extra info toegevoegd ]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens