Dit is misschien niet helemaal het goede forum voor dit probleem, maar omdat hier toch de meeste mensen zitten die hier mee werken, vandaar, anders graag een move naar het juiste forum.
Ik ben nu een tijdje aan het developpen onder win xp met visual studio 2003, dit gaat allemaal prima. Nu zijn we de overstap aan het maken naar 2003 webservers, installatie ging prima, site draait prima. Nu had ik studio geinstalleerd op die 2003 machine, en bij het aanmaken van een project ging het meteen fout. Ik krijg de melding dat die het niet kan maken omdat de file niet gevonden kan worden (404), wat ik ook probeer ik kan geen project aanmaken. Of een bestaande openen, omdat de paden http://localhost/webapp1 niet overeen komt met c:\inetpub\www\webapp1 maar dat komen ze dus wel. Ik heb even op google gezocht, en dan kom je op de ms site. Hier krijg je 3 workarounds
1) studio 2003 gebruiken, leuk maar die gebruik ik al.
2) de .tmp aan de MIME types toevoegen, heb ik gedaan werkte ook niet
3) een hotfix installeren, die overigens niet meer te vinden is.
Heeft iemand hier dit probleem ook gehad, en heeft die eventueel de oplossing?
alvast bedankt,
Martin
Ik ben nu een tijdje aan het developpen onder win xp met visual studio 2003, dit gaat allemaal prima. Nu zijn we de overstap aan het maken naar 2003 webservers, installatie ging prima, site draait prima. Nu had ik studio geinstalleerd op die 2003 machine, en bij het aanmaken van een project ging het meteen fout. Ik krijg de melding dat die het niet kan maken omdat de file niet gevonden kan worden (404), wat ik ook probeer ik kan geen project aanmaken. Of een bestaande openen, omdat de paden http://localhost/webapp1 niet overeen komt met c:\inetpub\www\webapp1 maar dat komen ze dus wel. Ik heb even op google gezocht, en dan kom je op de ms site. Hier krijg je 3 workarounds
1) studio 2003 gebruiken, leuk maar die gebruik ik al.
2) de .tmp aan de MIME types toevoegen, heb ik gedaan werkte ook niet
3) een hotfix installeren, die overigens niet meer te vinden is.
Heeft iemand hier dit probleem ook gehad, en heeft die eventueel de oplossing?
alvast bedankt,
Martin