Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | CT003 I v122
vertel eerst even of het over 2 desktops of 2 laptops of 1 laptop en 1 desktop gaat, op basis daarvan kunnen we je een beter advies geven, en wat je budget is
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
O, oke 2 desktops waarvan 1 met win98se en 1 met XPpro
Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | CT003 I v122
Als ik jou was zou ik gaan voor een sitecom wireless broadband router(ik dacht 212) +- 100 euro en dan 2 wireless kaarten (30-60 euro het stuk). Hoeft er teminste geen pc's aan te staan om het internet te delen en de sitecom heeft een voor configuratie voor alle gangbare providers in nederland. mac filter en web encrypty instellen en het draait en is beveiligd.
Als je zelf weet hoe je alles moet configureren kun je ook voor een e-tech wireless router gaan, die zijn 25 euro goedkoper, maar je moet je verbinding wel helemaal zelf instellen
Het is in ieder geval een oplossing die binnen je budget valt
Als je zelf weet hoe je alles moet configureren kun je ook voor een e-tech wireless router gaan, die zijn 25 euro goedkoper, maar je moet je verbinding wel helemaal zelf instellen
Het is in ieder geval een oplossing die binnen je budget valt
[ Voor 27% gewijzigd door brid op 19-03-2004 15:02 . Reden: keine toevoeging ]
Verwijderd
http://gathering.tweakers...list_messages/642065//#20
Ik stel voor dat je dat eens doorneemt en verder de search gebruikt. Hier hebben we al duizenden topics over gehad.
Ik stel voor dat je dat eens doorneemt en verder de search gebruikt. Hier hebben we al duizenden topics over gehad.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()