Battlefield Vietnam Installatie Probleem

Pagina: 1
Acties:

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
Beste tweakers,

Ik heb een gedownloade versie van battlefield vietnam geinstalleerd (alleen om het spel te testen aangezien er geen demo van is) die het perfect deed. Nadat ik besloten had om het origineel te kopen de-installeerde ik de gedownloadde versie. Dit ging niet helemaal juist dus heb ik gewoon alle bestanden gewist. Nu wil ik de originele installeren maar zegt ie dat ik hem al geinstalleerd heb. Ik heb volgens mij alles in mijn registry gedelet en in windows verkenner ook maar toch blijft ie hetzelfde zeggen.

Weet iemand hoe ik hier vanaf kan komen ?

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
Laat maar, ben er al uit.

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01 14:43

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

had ik ook last van, Alles in het registry verwijderen van Battlefield Vietnam werkte bij mij.

stel de volgende keer alleen je vraag in het grote topic, of in SPV.

Verwijderd

-> SPV

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-02 19:46
Bizzarro schreef op 19 maart 2004 @ 13:06:
had ik ook last van, Alles in het registry verwijderen van Battlefield Vietnam werkte bij mij.

stel de volgende keer alleen je vraag in het grote topic, of in SPV.
offtopic:
dat is dus niet de bedoeling :P
een paar 'niet tech' kleine vraagjes kun je wel kwijt in dat grote topic, maar de scheiding van Spielerij in SGD en SPV is er gekomen om zo minder verzameltopics te krijgen die zowel over ervaringen als problemen gaat.
dus deze vraag staat hier in SPV dus goed :)

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-02 15:28
Wat is "Alles" van Battlefield vietnam dan?
Ik zie 2 EA entries bij local machine / software/

Maar als ik die weg doe wil ie nog steeds niet opnieuw installen.

(Ik zeg install en, daarna is ie heel snel klaar en zegt is dat ie klaar is met onderhoud)

[ Voor 25% gewijzigd door Charly op 25-03-2004 20:06 ]

Verwijderd

Hallo, ik heb dit nu ook, hetzelfde probleem. Kan iemand mij vertallen wat ik moet doen???? Alvast bedankt :)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-02 19:46
Je register opschonen :)
Dit kan dmv Regcleaner, of via regedit. Maar je moet wel weten wat je doet dan, en niet de verkeerde dingen gaan weggooien :P

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-02 12:17
Beetje flauw. Zeg dan ook wat je precies gedaan hebt, zo heeft niemand er wat aan, jij bent niet de enige met dit probleem misschien...

Verwijderd

Jack Flushell schreef op 07 april 2004 @ 16:51:
[...]

Beetje flauw. Zeg dan ook wat je precies gedaan hebt, zo heeft niemand er wat aan, jij bent niet de enige met dit probleem misschien...
Inderdaad, ik had het alle bestanden in het register waar battlefield in stond weggegooid maar nog steeds dat probleem... Dus als iemand het nog weet...

Verwijderd

Ja dat probleem heb ik nu ook. Maar dan met het orgineel. Want als ik BFV porbeerder te uninstallen dan kreeg ik ene foutmelding van KAN RPC niet uitvoeren. Dus ik heb het spel handmatig weggehaald wat dus gelukt is maar als ik het spel nu instaleer dan gaat ie gelijk naar de honderd, Hoop dat iemand nog en oplossing heeft
Pagina: 1