Toon posts:

Wat doen jullie met jullie Ge-modde kaartjes?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
He ik vroeg me af wat jullie met jullie gevoltmodde en geupgrade videokaarten doen. Ik heb zelf een Gf4 Ti Turbo met core Vmod 1,9 324 mhz en mem 675, en daar heb ik ook een zalman koeler op gebouwd, ik heb er dus heel wat tijd in gestoken, maar nu zie ik de dat de gf fx 5900 xt nog maar 200 euri kost en dan gaan mijn handen wel kriebelen. Alleen heb ik moeite om afstand te doen van mijn eerste serieuze "mod" project. Wat doen jullie met die kaartjes? Koeling eraf halen en op de volgende bouwen en de kaart met Vmod en al in de kast gooien? Vertel et is, ik ben benieuwd.

Grtz sc0rpz

Verwijderd

Verkopen natuurlijk :) Weg met die ouwe zooi.

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 12:27:
He ik vroeg me af wat jullie met jullie gevoltmodde en geupgrade videokaarten doen. Ik heb zelf een Gf4 Ti Turbo met core Vmod 1,9 324 mhz en mem 675, en daar heb ik ook een zalman koeler op gebouwd, ik heb er dus heel wat tijd in gestoken, maar nu zie ik de dat de gf fx 5900 xt nog maar 200 euri kost en dan gaan mijn handen wel kriebelen. Alleen heb ik moeite om afstand te doen van mijn eerste serieuze "mod" project. Wat doen jullie met die kaartjes? Koeling eraf halen en op de volgende bouwen en de kaart met Vmod en al in de kast gooien? Vertel et is, ik ben benieuwd.

Grtz sc0rpz
Mods eraf stock laten draaien stock koeler erop en verkopen (of er moet iemand geïnteresseerd zijn dan laat ik m gemod) :)

Verwijderd

gewoon in je 2e systeem zetten. Bij mij schuift alles steeds een stapje op, van snelste pc tot uiteindelijk pc van moeder daarna is het de vuilnisbak of mijn opslag

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-01 00:52

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik had toen der tijd ook mijn moederbordje gevolt mod... toen ik de epox zag heb ik de msi uit me kast geflikkert zonder pijn en moeite ;) Hij ligt hier trouwens nog wel steeds op mijn kamer maar ach... Vernieuwen blijf je toch. Is toch juist leuk, iets waar je dan weer aan kan beginnen met modden etc...

Oh ja even terverduidelijking, mijn duron 900 deed op dat plankje 1233 :)
Vond ik toen best netjes... (voor een kt133)

[ Voor 18% gewijzigd door DAMAGE op 19-03-2004 15:47 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Paul C
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:00
*tip:
Als je er echt geen afschijd van kan nemen, dan is het tijd voor een laatste definitieve overclock totdat ie zo brak is dat je wel wilt upgraden!! Maar ik kan me ook voorstellen dat -wanneer je dit als altenatief ziet- je ineens wel wilt upgraden. :)

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Meestal doe ik die kaartjes gewoon weer terug modden naar standaard en dan ga ik ze gebruiken voor m'n server/ander project...

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Verwijderd

De volgende keer is de HK een betere plek voor dit soort topics :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.