Toon posts:

Java Games

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
afgelopen maandag heb ik een Panasonic X60 gekocht. Omdat hij nog zo nieuw is word hij nog (bijna) nergens ondersteunt. Op Vodafone Live! kun je er er wel al een aantal games mee downloaden die het ook gewoon doen, maar hier komt het probleem: Als ik op de site kijk van de maker, dan staat deze telefoon nergens in de lijst van beschikbare toestellen. Maw: Het spel doet het gewoon, terwijl hij niet ondersteunt word door de maker. Nou vroeg ik me af hoe dat kan, en of het mogelijk is dat ik andere games download door middel van het geven van een ander model type die wel compitabel is, gewoon kan dowloaden op mijn telefoon en lekker kan spelen. De Maker waar ik eht over heb is Sumea.com, en de verkoop plaats is behalve vodafone live! Madtap.com (daar hebben ze vette mobiele games :P)

Misschien trouwens een idee om alle software problemen van java games te plaatsen hier? Het gaat immers om games, en dit is het problemen en vragen sub-forum :9

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:04
De enige manier om het te weten te komen is door het te proberen lijkt mij...

Verwijderd

Topicstarter
Heb jij er 4-5 euro voor over om iets te proberen met een kans dat het niet werkt?