Nieuwe ALdi-PC

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• Predator4real
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-01 11:33
He hallo,

Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik weer mee kan doen in een PC-prive project. Dit betekent dat ik dus 1415,- euro heb te besteden voor een nieuw systeem! :-D

Ik heb wel wat rondgesnuffeld maar echt goede aanbiedingen heb ik nog niet gezien.
Ik zoek een snelle PC waarmee ik goed kan gamen, flinke harddisk en fatsoenlijk geluid -> ik wil kunnen "mixen" met atomixmp3 etc. (just 4 fun) kmoet dus een hoofdtelefoon aan kunnen sluiten en fatsoenlijk DVD's kan kijken (dus 5.1 :)).
Toen viel mijn oog hierop:
http://www.discountfan.de/artikel/200403/10.php -> de nieuwe Aldi-PC komt eraan. Nou is mijn vraag mag je een computer bij de Aldi kopen voor een PC-prive project (vanwege de eisen die de fiscus stelt dat het bedrijf ingeschreven moet zijn bij de KvK en computer verkoopt).

Zo nee :(, iemand suggesties ter vervanging van deze (toch wel goede?) aanbieding :?

• Tweak-a-holic
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-03-2023
Zelf bouwen?? Kun je precies van maken wat je zelf wil en voor 1400 pleuro moet dat ZEKER wel lukken.

I just wanna make fake love to you...

• Predator4real
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-01 11:33
Ja maar ik heb geen zin om stad en land af te lopen voor de verschillende componenten en vaak ben je dan toch ook nog wel duur uit (of ik ga naar de verkeerde zaken :? ) ook dan is weer de vraag mag dit? Vanwege de eisen van de fiscus? Tis allemaal wat lastig. :(

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wat de voorwaarden van jouw PC-privé project is kan je via je werkgever te weten komen, dit is vaak per werkgever verschillend. Vaak gaat het er gewoon om dat het een compleet systeem betreft, of je het nou met losse componenten zelf bouwt of kant & klaar koopt.

Je eisen zijn niet erg speciaal, bijna elke fatsoenlijke PC kan wel dit soort taken verrichten. Wil je wat meer informatie te weten komen over de nieuwe Aldi-PC, verwijs ik je naar dit topic: CSL aanbiedingen.

Dit topic is gesloten.