Heb hier een Win2k server bak. sp4. Er hangt een IBM Seagate tapestreamer aan. Het ding is dds4 en is al weken een ramp. Hij heeft ut altijd wel goed gedaan maar sinds een tijd failed de backup telkes met:
OFO: Insufficient system resources exist to initialize OFO.
OFO: Initialization failure on: "C:"
Dit dan tot 3 dagen geleden. Sinds dien krijg ik gewoon niets meer.
De backup start... doet echt totaal NIETS en hij wordt door mij in de morgen afgeschoten. cleaning tape er tig keer doorheen, test backupjes draaien... allemaal failed omdat i nu de media niet kan laden.
Ik heb wel uitgevonden dat het een software probleem is omdat ik met een tool van ibm getest heb of die drive het doet en hij gewoon door de tests heen komt.
Er is dus een software fout ergens... ik kan um niet vinden... iemand van jullie wel?
OFO: Insufficient system resources exist to initialize OFO.
OFO: Initialization failure on: "C:"
Dit dan tot 3 dagen geleden. Sinds dien krijg ik gewoon niets meer.
De backup start... doet echt totaal NIETS en hij wordt door mij in de morgen afgeschoten. cleaning tape er tig keer doorheen, test backupjes draaien... allemaal failed omdat i nu de media niet kan laden.
Ik heb wel uitgevonden dat het een software probleem is omdat ik met een tool van ibm getest heb of die drive het doet en hij gewoon door de tests heen komt.
Er is dus een software fout ergens... ik kan um niet vinden... iemand van jullie wel?