Ik heb al een tijdje een Fast-XS abo op een POTS lijn waar ik redelijk tevreden over ben.
Het enige waar ik (elke dag) last van heb is een ong. 1-2 uur durende periode waarin de verbinding zowat om de 10 minuten doodvalt. Dit doodvallen is steeds van korte duur: hoogstens 30 seconden. Het tijdstip waarop deze golf van onderbrekingen begint verschilt: kan 3am zijn, 6am, maar ook 3pm - geen pijl op te trekken dus.
Nu heb ik geprobeerd:
- nieuw modem (Sitecom DC-213)
- nieuwe bekabeling (telefoonstekker, telefoonkabels)
- splitter er tussen uit, dus rechtstreeks op ISRA-punt.
Heeft allemaal niet geholpen. Ik heb een ADSL-statusscreen van vandaag (19-03-04) online gezet dat naar mijn smaak toch iets teveel errors weergeeft.
Volgens deze pagina zit ik 1337 meter van de centrale af, dus dat valt mee.
Nu heb ik dus aan mijn kant van alles geprobeerd. Is mijn telefoonlijn brak?
Het enige waar ik (elke dag) last van heb is een ong. 1-2 uur durende periode waarin de verbinding zowat om de 10 minuten doodvalt. Dit doodvallen is steeds van korte duur: hoogstens 30 seconden. Het tijdstip waarop deze golf van onderbrekingen begint verschilt: kan 3am zijn, 6am, maar ook 3pm - geen pijl op te trekken dus.
Nu heb ik geprobeerd:
- nieuw modem (Sitecom DC-213)
- nieuwe bekabeling (telefoonstekker, telefoonkabels)
- splitter er tussen uit, dus rechtstreeks op ISRA-punt.
Heeft allemaal niet geholpen. Ik heb een ADSL-statusscreen van vandaag (19-03-04) online gezet dat naar mijn smaak toch iets teveel errors weergeeft.
Volgens deze pagina zit ik 1337 meter van de centrale af, dus dat valt mee.
Nu heb ik dus aan mijn kant van alles geprobeerd. Is mijn telefoonlijn brak?