Ik krijg het niet voor mekaar.. Ik heb een listbox op basis waarop ik een report-filter wil instellen. Nu gaat het prima als ik de mogelijkheid tot 'multiple selection' uitzet, maar dat is nou juist de reden dat ik dat ding heb! Ik wil een multiple selection maken!
Weet iemand hoe ik op basis van een listbox met multiple selection een aantal records binnen een report kan filteren? De volgende twee zaken werken beiden niet in de filter-regel (ze werken misschien wel, maar leveren geen resultaat op) :
[ID] = [Forms]![formname]![listboxname]
[ID] in ([Forms]![formname]![listboxname])
Verder, als ik de multiple-selection-optie uitzet en een msgbox open met daarin de waarde [Forms]![formname]![listboxname], dan geeft ie die goed weer. Als ik de optie weer aanzet, dan is de waarde leeg.
Iemand een idee wat ik over het hoofd zie?
Weet iemand hoe ik op basis van een listbox met multiple selection een aantal records binnen een report kan filteren? De volgende twee zaken werken beiden niet in de filter-regel (ze werken misschien wel, maar leveren geen resultaat op) :
[ID] = [Forms]![formname]![listboxname]
[ID] in ([Forms]![formname]![listboxname])
Verder, als ik de multiple-selection-optie uitzet en een msgbox open met daarin de waarde [Forms]![formname]![listboxname], dan geeft ie die goed weer. Als ik de optie weer aanzet, dan is de waarde leeg.
Iemand een idee wat ik over het hoofd zie?