Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• CHARTMEN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-01-2018
Beste mensen,
mijn gsm nokia 3510i, valt geregeld op het gebied van geluid uit.
Op het scherm staat dan het teken dat de carkit(headset) aanstaat terwijl ik die nooit gebruik........
Ik erger me er dood op... 8)7
heeft iemand anders dit zelf probleem al eens weten op te lossen....

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03 15:17
heb je je telefoon weleens samen met sleutels in je broekzak ofzo? Of gebeurt het ook als ie gewoon op tafel ligt en je wordt gebeld?

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• CHARTMEN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-01-2018
De ene dag gebeurd dit onder het bellen, en de andere keer gewoon als hij op de tafel ligt.

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:02
't is een Nokia... dan sta ik nergens van te kijken :)

mooie toestelletjes, maar wel veel kapotte ertussen

misschien is dit een van de bekende softwareproblemen van Nokia
kun je in de lokale GSM-shop zo navragen
(toen ik nog vaak bij een vriend van me binnenliep die bij zo'n winkel werkt, hadden ze een lijst liggen met veel voorkomende, bekende software problemen)

Leeg - Sinds 20180907

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:53
Ik denk niet dat het een softwareprobleem is of je moet ergens in je instellingen hebben zitten rommelen. Ik heb dezelfde telefoon en nooit problemen mee... (eventjes afkloppen) en toch heb ik em meer dan een jaar in gebruik dus. :)

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:02
GH45T schreef op 19 maart 2004 @ 20:12:
Ik denk niet dat het een softwareprobleem is of je moet ergens in je instellingen hebben zitten rommelen. Ik heb dezelfde telefoon en nooit problemen mee... (eventjes afkloppen) en toch heb ik em meer dan een jaar in gebruik dus. :)
er zit niet in elke telefoon van hetzelfde type ook dezelfde software-versie

ik merk dit zelf bij m'n Samsung (S300)
een vriendin van me heeft 'm ook, maar zij moet 'm gewoon minstens 1x in de week uit-aan zetten, omdat 't beestje dan vreemde dingen gaat doen
Die van mij staat zo'n beetje altijd continue aan, want ik heb nergens last van (in het afgelopen jaar misschien 3x echt een vastloper gehad ofzo)

en ja, na 'grondig' :P onderzoek is dus gebleken dat zij een andere software versie als mij heeft

Leeg - Sinds 20180907

Pagina: 1