Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Abbo Orange verlengen of andere nemen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers,

ik heb nu al 2,5 jaar een abbo van Dutchtone. Nu Orange dus. Vorig jaar verlengd van € 20 naar € 40 euro, maar toch kom ik elke keer er dik boven. Zit nu steeds tussen de € 70 en € 100 maandelijks. Is Orange dan zo duur of bel/sms ik gewoon teveel?

Nu kan ik over een paar dagen mijn abbo verlengen voor 1 of 2 jaar, en tevens een groter abbo nemen ( € 60 of € 80 ) maar als ik er qua kosten niks mee op schiet, kan ik net zo goed overstappen op een andere provider. Als die goedkoper zijn dan..

Wat raden jullie aan?

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:44

Neoz

Neoz & Hobbes

Naar een andere aanbieder gaan. De kosten voor het bellen per minuut liggen veel hoger bij Orange dan bij Telfort/T-Mobile. Ga eens bij de lokale gsm boer langs.
Kies een telefoon die je wilt hebben en reken dan bij elke provider het totaalsommetje uit wat je aan het eind van je contract hebt betaald. Zo kom je niet voor verassingen te staan.

Serve The Humanity , Be Server

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 10:02:
Tweakers,

ik heb nu al 2,5 jaar een abbo van Dutchtone. Nu Orange dus. Vorig jaar verlengd van € 20 naar € 40 euro, maar toch kom ik elke keer er dik boven. Zit nu steeds tussen de € 70 en € 100 maandelijks. Is Orange dan zo duur of bel/sms ik gewoon teveel?

Nu kan ik over een paar dagen mijn abbo verlengen voor 1 of 2 jaar, en tevens een groter abbo nemen ( € 60 of € 80 ) maar als ik er qua kosten niks mee op schiet, kan ik net zo goed overstappen op een andere provider. Als die goedkoper zijn dan..

Wat raden jullie aan?
Ik zal dan zo ie zo geen KPN of Vodafone nemen als je overstapt, deze zijn nog duurder.
Maar ik weet niet of telfort en T-mobile goedkoper zijn, tegenover de service

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-11 10:12

Maartenvs

For Sale

Ik denk dat het voor jou het makkelijkst is om zelf een spreadsheetje te maken met alle gegevens van de providers en daar dan de kosten en minuten in te zetten. Zo kun je in een oogopslag zien welke de goedkoopste is. Verder kun je op internet vaak ook Sim only abbo's halen dan krijg je vaak je abbo voor de helft van het geld omdat hun jou telefoon houden.

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-11 22:27
Orange is inderdaad niet meer zo goedkoop als vroeger. Sinds ze de All in abonnementen hebben ingevoerd waarbij alles in de bundel zit zijn ze duurder dan Telfort en T-Mobile geworden. Voor mensen die naast bellen in Nederland ook veel andere diensten gebruiken (zoals ik ;) ) is dat voordelig maar als je heel veel belt niet.

Een abonnement bij Telfort of T-Mobile is voor jou stukken goekoper.

Mogelijkheden:
Tarief Buiten Bundel
T-Mobile 300 300 minuten 0,12/min 35 Euro/maand
T-Mobile 450 450 minuten 0,11/min 50 Euro/maand

Telfort 400 400 minuten 0,10/min 40 Euro/maand
Telfort 500 500 minuten 0,09/min 45 Euro/maand

Telfort lijkt op dit moment de goedkoopste te zijn :)

• cavey
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05 01:29
check bijv. www.bellen.com van onze tiener miljonair ....

Verwijderd

Topicstarter
thnx :) al snelle reactie's :) Zal eens kijken..

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Orange is eigenlijk alleen interressant als je van de opties gebruik maakt die kenmerkend orange zijn. Dus Belbundel vaak overhouden en het all-in systeem veelvuldig "nodig" hebt.
Als je dus alleen "gewone" nummers belt en sms't dan is vaak een t-mobile of telfort abbo met een bepaalde sms-bundel (hoe groot ligt aan je sms gedrag) beter

[ Voor 7% gewijzigd door Vincentio op 19-03-2004 11:01 . Reden: woordje vergeten :( ]

• ergodyne1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 17:04
Zo zit ik ook op dit moment, opzeggen en naar een ander of verlengen... Ik wil sowiezo een ander toestel en die zijn bij bijna alle andere aanbieders goedkoper...

Volvo C40 - '70 Volkswagen T2a - Harley-Davidson FXBB Street Bob

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:12
ik heb nu een redelijk abonnement.

Sim-only debitel op telfort.

450 belminuten 20 euri
80 smsjes 7 euri
--------------------------------------
27 euri totaal

ik had een 6610 van een vriend gekregen, en ik dacht, dat toestel kan nog wel ff mee, laat ik dan maar een sim-only abo kopen.....50 & goedkoper bellen. hopen dat je er iets aan hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit nu al te denken aan de 6600 met een leuk abbo, rond de 50 euro per maand, vind ik wel goed.

Heb nu 6610.. ga morgen even langs de mediamarkt, zien of ze daar nog wat leuks hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Heb informatie gevraagd, mijn huidige contract loopt tot 15 juni 2004. Heb een opzegtermijn van 2 maand.

Als ik het nummer meeneem naar een andere provider, gaat dit in als die provider dat bij Orange aanvraagd, maar als ik het dan goed begrijp betaal ik 2 maand voor en me nieuwe abo en me oude abo?

Klopt dat?

Verwijderd

Dat klopt. Je betaalt je opzegtermijn dubbel als je je nummer mee wilt nemen. Ik ga bijvoorbeeld van Debitel Vodafone naar Orange met nummerbehoud. Ik betaal zelf in dit geval 3 maanden (!) dubbel. Gelukkig kan ik bij Orange belminuten mee nemen ongelimiteerd, dus ik bel nu nog via Debitel en spaar mijn maandelijkse Orange bundel op.
Das dan wel weer het voordeel van Orange in mijn geval ;)
Pagina: 1