[Editten] Kan mijn post; sommige niet meer editten?

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
In mijn topic; How-to winamp poort control heb ik een bericht geplaatst met de oproep of iedereen even zijn plaatjse anders kan hosten ivm theforumisdown.

Nu heeft euss (dank daarvoor :) ) netjes ff een tabelletje gemaakt en wat kleurijker te maken. Nu zag ik dat er een type fout in zat en denk kom ff editten; krijg ik deze melding:
You can not update this message, it has been edited by someone else.
(interne identificatie: engine::update_message::message_locked :?

Erug vaag.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-09 01:13

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

is niet vaag, wanneer een modje edit, kun jij er niet meer bij. logisch, anders haal je zo weer de edits van de mod weg natuurlijk.

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Als een mod je bericht heeft geedit, kan jij hem niet weer editten.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

conclusie, maak een TR met wat er veranderd dient te worden, en in de toekomst in nieuwe topics rml tables gebruiken en geen html :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard
  • Nu online

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Maar, euss heeft vaak zat of iemand anders mijn topicstart aangepast en ik kon toen wel editten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Dat was vroeger. toen ze dat nog niet hadden ingebouwd in de php :)

Blijkbaar hebben ze het weer doorgevoerd dat als je als modje wat geedit hebt users het niet meer kunnen doen :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:34

ripexx

bibs

In het oude Topix zat deze functie ook, maar deze zit nu pas in React in gebakken, dit voorkomt oa dat gebruikers modbreaks etc weg gaan halen. :) Zoals erkens zegt gewoon RML gebruiken, tenzij je echt iets heel bijzonders wilt doen. :)

buit is binnen sukkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

* Kaj. kijkt eens om zich heen... Goh, volgens mij kunnen we het DT wel opdoeken; iedereen weet het al. ;)
Enfin: wat hierboven gezegd is: tot voor kort zat die functie niet in React, waardoor mensen modbreaks weg konden halen. Reuze irritant, dus zit het er nu alsnog in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-09 11:49

Basszje

Reisvaap!]

Ow dat is gefixd :D . Ja dat is wel mooi, want er zijn altijd users die een modbreak oid botweg gewoon weg-editten. Als iets irritant is is dat het wel :)

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De modbreak is inderdaad lastig als users die zomaar weghalen (die worden niet voor niets gezet), maar voor situaties zoals de topicstarter aangeeft is de messagelock behoorlijk lastig.

Zo zou ik het handiger vinden dat er een lock optie op zit (dus keuze tot locken), zodat een moderator wel een bericht kan editen zonder dat de oorspronkelijke schrijver zijn posting niet meer kan aanpassen. Dat zou in ieder geval een stuk handiger zijn bij "grote topic"starts, userfaq's en allerhande posts waarbij een modje behulpzaam een kleine edit doet maar waarbij een messagelock gewoon overbodig is.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2004 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard
  • Nu online

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 10:28:
De modbreak is inderdaad lastig als users die zomaar weghalen (die worden niet voor niets gezet), maar voor situaties zoals de topicstarter aangeeft is de messagelock behoorlijk lastig.

Zo zou ik het handiger vinden dat er een lock optie op zit (dus keuze tot locken), zodat een moderator wel een bericht kan editen zonder dat de oorspronkelijke schrijver zijn posting niet meer kan aanpassen. Dat zou in ieder geval een stuk handiger zijn bij "grote topic"starts, userfaq's en allerhande posts waarbij een modje behulpzaam een kleine edit doet maar waarbij een messagelock gewoon overbodig is.
Precies, is deze optie ook aan op moment dat bv. een modje een pic resize doet? Of is dat iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 13:13
[rml][ bug/feature]Post-lock na mod edit[/rml] 'nuf said :)

[ Voor 8% gewijzigd door TRON op 19-03-2004 10:55 ]

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies, is deze optie ook aan op moment dat bv. een modje een pic resize doet? Of is dat iets anders?
Dat geldt voor ELKE edit die een moderator doet aan een userposting. Dus ook voor alle situaties waarin het doel geen modbreak was ;(
chem schreef op 11 maart 2004 @ 11:43:
Nope... dat kost zee-en van tijd en die wordt er voorlopig niet ingestoken.
In verband met de tijd die de merge, nieuwe templates en dergelijke innemen wel begrijpelijk. Mocht er in de toekomst wat meer ruimte zijn voor het toevoegen van deze feature dan kan ik mij voorstellen dat dit enorm gewaardeerd zal worden door zowel crew als users :)
Maar goed, de belangrijke dingen natuurlijk eerst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Tot die tijd moet je gewoon maar wat minder behulpzaam zijn, euss >:)

Overigens lijkt het me wel handig als de langverwachtte [anchor]-tag er komt en een mogelijkheid om target mee te geven aan een link zodat voor een beetje FAQ/howto geen HTML rechten meer nodig zijn. Simpelweg de HTML activeren door een moderator het na een wijziging te laten editten is er namelijk niet meer bij....

[ Voor 70% gewijzigd door m-m op 19-03-2004 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

It's not a bug, it's a feature \o/

Bekend dus :)

Professionele website nodig?

Pagina: 1