Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Blijkbaar hebben ze het weer doorgevoerd dat als je als modje wat geedit hebt users het niet meer kunnen doen
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
buit is binnen sukkel
Enfin: wat hierboven gezegd is: tot voor kort zat die functie niet in React, waardoor mensen modbreaks weg konden halen. Reuze irritant, dus zit het er nu alsnog in.
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Verwijderd
Zo zou ik het handiger vinden dat er een lock optie op zit (dus keuze tot locken), zodat een moderator wel een bericht kan editen zonder dat de oorspronkelijke schrijver zijn posting niet meer kan aanpassen. Dat zou in ieder geval een stuk handiger zijn bij "grote topic"starts, userfaq's en allerhande posts waarbij een modje behulpzaam een kleine edit doet maar waarbij een messagelock gewoon overbodig is.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2004 10:29 ]
Precies, is deze optie ook aan op moment dat bv. een modje een pic resize doet? Of is dat iets anders?Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 10:28:
De modbreak is inderdaad lastig als users die zomaar weghalen (die worden niet voor niets gezet), maar voor situaties zoals de topicstarter aangeeft is de messagelock behoorlijk lastig.
Zo zou ik het handiger vinden dat er een lock optie op zit (dus keuze tot locken), zodat een moderator wel een bericht kan editen zonder dat de oorspronkelijke schrijver zijn posting niet meer kan aanpassen. Dat zou in ieder geval een stuk handiger zijn bij "grote topic"starts, userfaq's en allerhande posts waarbij een modje behulpzaam een kleine edit doet maar waarbij een messagelock gewoon overbodig is.
[ Voor 8% gewijzigd door TRON op 19-03-2004 10:55 ]
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Verwijderd
Dat geldt voor ELKE edit die een moderator doet aan een userposting. Dus ook voor alle situaties waarin het doel geen modbreak wasPrecies, is deze optie ook aan op moment dat bv. een modje een pic resize doet? Of is dat iets anders?
In verband met de tijd die de merge, nieuwe templates en dergelijke innemen wel begrijpelijk. Mocht er in de toekomst wat meer ruimte zijn voor het toevoegen van deze feature dan kan ik mij voorstellen dat dit enorm gewaardeerd zal worden door zowel crew als userschem schreef op 11 maart 2004 @ 11:43:
Nope... dat kost zee-en van tijd en die wordt er voorlopig niet ingestoken.
Maar goed, de belangrijke dingen natuurlijk eerst
Overigens lijkt het me wel handig als de langverwachtte [anchor]-tag er komt en een mogelijkheid om target mee te geven aan een link zodat voor een beetje FAQ/howto geen HTML rechten meer nodig zijn. Simpelweg de HTML activeren door een moderator het na een wijziging te laten editten is er namelijk niet meer bij....
[ Voor 70% gewijzigd door m-m op 19-03-2004 11:53 ]
It's not a bug, it's a feature \o/
Bekend dus
Dit topic is gesloten.
![]()