UE46C8700, CI+ UPC, Sandisk U3 8GB USB-stick, PopcornHour C200, BD-C6900, Marantz SR7005, Wii, PS/2, Logitech Harmony one
Ik draai trouwens Windows XP op een Pentium 4 2,66Ghz met 512MB geheugen.
UE46C8700, CI+ UPC, Sandisk U3 8GB USB-stick, PopcornHour C200, BD-C6900, Marantz SR7005, Wii, PS/2, Logitech Harmony one
Ik ken Kerio dan niet persoonlijk, wel een beetje andere programma's , maar moet je niet je nieuwsprogramma in Kerio toestaan dat ze voorbij de firewall mogen?
gebruik trouwens de
om je reactie te wijzigen i.p.v een nieuwe post. Thanx
gebruik trouwens de
[ Voor 35% gewijzigd door Gunner op 19-03-2004 08:36 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Volgens mij niet. Het werkt niet zoals Norton Internet Security of Zonealarm. Ik kan geen applicaties opgeven.
Heb je niet een popup schermpje voorbij zien komen toen je je newsreader voor het eerst (sinds kerio) opstartte. Daar moet je nl aangeven of je het programma door wil laten.
Misschien heb je per ongeluk deny gekozen (incl vinkje dat ie dat altijd moet doen bij dat programma)
Als dat zo is dan kun je het programma weer de benodigde rechten geven
Misschien heb je per ongeluk deny gekozen (incl vinkje dat ie dat altijd moet doen bij dat programma)
Als dat zo is dan kun je het programma weer de benodigde rechten geven
Ik neem aan (vanwege het feit dat winroute een NAT router is om internet te delen) dat winroute draait op een gateway/server en jouw pc er als een client achter hangt?
Gebruik je maar één pc, dan kun je beter een gewone firewall (zoals kerio personal firewall) installeren.
Gebruik je maar één pc, dan kun je beter een gewone firewall (zoals kerio personal firewall) installeren.
Aurë Entuluva!
Ik had een linuxgateway, maar ben tijdelijk zonder. Mijn eigen PC is nu de gateway en hierachter hangen nog 2 pc's, dus Nat heb ik wel nodig.
Pagina: 1