Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Mooi
Alleen die object aan de rechterkant stoort mij.
Geef eens wat meer info. Cameratype, ISO, belichtingstijd etc..
Ook hoe groot de schaalmodel is.
Canon Powershot G3
ISO 200
Sluitertijd 1/80
Ik heb een zaklamp op het schaalmodel gericht en toen geschoten.
Schalmodel is 1:18, dus een kleine 25cm groot
ISO 200
Sluitertijd 1/80
Ik heb een zaklamp op het schaalmodel gericht en toen geschoten.
Schalmodel is 1:18, dus een kleine 25cm groot
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Tja, misschien ben ik te kritisch, maar mooi kan ik het niet vinden. Allereerst is er te weinig detail in het onderwerp te zien: grote delen van de wagen zijn enorm donker afgebeeld. Daarnaast is de uitsnede aan 3 kanten te krap, en aan 1 kant te ruim. Een stukje naar achteren en je hebt de voorkant volledig en de achterkant volledig. Ietsje naar beneden draaien en je hebt de reflectie helemaal, en die loze zwarte ruimte aan de bovenkant wordt minder. Verder is de belichting niet echt goed te noemen: Kies eens een standpunt met je zaklamp waardoor je meer van de vorm van de wagen ziet. Nu zijn grote delen niet te zien, wat natuurlijk ook komt doordat de achterkant zwart is, net als grote stukken van de wagen. Als je van 1 kant belicht, kun je aan de andere kant een reflectieschermpje houden (of een stuk wit karton of piepschuim, of een stuk karton met alu-folie erover), om schaduwen wat uit te lichten.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Verwijderd
Speel inderdaad eens wat meer met het licht.
Net wat hillie zegt. Gebruik een reflector, of probeer es wat met een invul flits. Denk dan dat je veel meer detail krijgt in je foto.
Omdat de foto erg donker is is de spoiler ook erg storend omdat die zo uit et niets lijkt te komen.
Suc6
Net wat hillie zegt. Gebruik een reflector, of probeer es wat met een invul flits. Denk dan dat je veel meer detail krijgt in je foto.
Omdat de foto erg donker is is de spoiler ook erg storend omdat die zo uit et niets lijkt te komen.
Suc6
En gebruik een model waarvan de spiegel niet krom is.
dat object is de achtervleugelDeX schreef op 19 maart 2004 @ 07:49:
Mooi
Pagina: 1