Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feature] Mededelingen uitklappen bij nieuws

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11 13:12

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Ik heb, om de forumindex zo kort mogelijk te houden, de Mededelingen bovenaan altijd ingeklapt staan. Maar dat vind ik eigenlijk enorm oneerbiedig, want ik lees graag de mededelingen, maar ik weet nooit of ze er zijn.

Is het geen handig idee om - als het ingeklapt is, maar er zijn nieuwe berichten, het uit te klappen? Dan weet je dat er nieuws is, dan lees je het even en dan klap je het weer in. Tenzij je mod of vaste-rondje-GoT bezoeker bent, dan heb je dat niet nodig. Maar aangezien er meer van die hit-n-run gebruikers zijn dan mods en plichtsgetrouwe mededelingen-lezers, vind ik het een enorm goed plan.

Wat jullie? :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:02

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Technisch gezien zie ik 1 probleem:

Ik heb SG ingeklapt staan. Wat gebeurd er als daar wordt gepost met mijn ingeklapt gedeelte ;) ? Dat springt dan ook weer open :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:37

crisp

Devver

Pixelated

We Are Borg schreef op 19 maart 2004 @ 06:35:
Technisch gezien zie ik 1 probleem:

Ik heb SG ingeklapt staan. Wat gebeurd er als daar wordt gepost met mijn ingeklapt gedeelte ;) ? Dat springt dan ook weer open :)
Hoeft niet; ik kan het zo maken dat het alleen voor Med geldt hoor ;)

Intentionally left blank

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11 13:12

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Maar, is er iemand voor, of was dit gewoon in opwelling (zie posting tijd, 2:01 ;) ) een nutteloos plan?

Ik hoor het wel weer :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Is het niet mogelijk om het laatste nieuwe topic in de topicindex weer te geven? Dat zou zelfs nog iets prettiger zijn :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:02

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
crisp schreef op 19 maart 2004 @ 06:44:
[...]

Hoeft niet; ik kan het zo maken dat het alleen voor Med geldt hoor ;)
Ik was even uw 1337 skills vergeten ;). Vind het dan wel een handig en nuttig idee :)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
DarkX schreef op 19 maart 2004 @ 21:52:
Is het niet mogelijk om het laatste nieuwe topic in de topicindex weer te geven? Dat zou zelfs nog iets prettiger zijn :)
Enigszins vergelijkbaar dus met die feature van FOK! waarmee belangrijke topics boven de forumindex staan? Dat lijkt mij wel een goed idee, omdat daardoor iedereen op MED's gewezen wordt en de kans beduidend omhoog gaat dat ze ook echt gelezen worden :) .

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Eh, geen idee, ik kom niet op Fok. Maar belangrijke meds direct zichtbaar maken lijkt me gewoon handig :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
In principe krijg je dan een soort "announcement" functie die al lang bestaat toch? Hoewel die announcements vroeger bovenaan elke topiclist gezet werden en deze slechts op de forum index.

Geen slecht plan trouwens hoor, ik vind dat beide ideeën zo hun eigen charme hebben.
Wat ik wel vind is, dat een announcement op de index duidelijker is (evenals in de topiclisting) dan een apart forum. Alleen is een announcement in de topiclist enigzins irritant.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Zie ik op zich ook wel zitten; even wachten wat Parse daarop te zeggen heeft...

Intentionally left blank

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Ik denk dat het een erg goed idee is. Zoiezo degene waarin med uitklapt als er een med is, maar al helemaal degene van 'Feutered Topics' van Fok! Dat heeft ook als voordeel dat je ook op topics uit andere fora de aandacht kan vestigen :)

Toevoeging:
Alleen dan niet zo lelijk als de Tweakers.net headlines, mag ik hopen ;)

[ Voor 18% gewijzigd door JHS op 20-03-2004 10:49 ]

DM!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

schopje :)

Intentionally left blank

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Men wil dit dus :?

Op zich kan het al... maar dan via de functions-file...

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:20
Er werd gewacht op wat Parse ervan vond ;)

The devil is in the details.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

December schreef op 18 juli 2004 @ 21:40:
Er werd gewacht op wat Parse ervan vond ;)
nou, niet echt. Ervoor zorgen dat MED niet ingeklapt staat als er een actieve MED is kan ik gewoon via de tpl's regelen. Nieuwe MED's in elke topiclisting zichtbaar maken moet dus via de functions.inc - wmb is dat wel duidelijk :)

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

done :)

soortement van anouncements die zichtbaar zijn in alle fora ga ik in de nieuwe layout naar kijken :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.