heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:02
Ik heb SG ingeklapt staan. Wat gebeurd er als daar wordt gepost met mijn ingeklapt gedeelte
Hoeft niet; ik kan het zo maken dat het alleen voor Med geldt hoorWe Are Borg schreef op 19 maart 2004 @ 06:35:
Technisch gezien zie ik 1 probleem:
Ik heb SG ingeklapt staan. Wat gebeurd er als daar wordt gepost met mijn ingeklapt gedeelte? Dat springt dan ook weer open
Intentionally left blank
Ik hoor het wel weer
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:02
Ik was even uw 1337 skills vergetencrisp schreef op 19 maart 2004 @ 06:44:
[...]
Hoeft niet; ik kan het zo maken dat het alleen voor Med geldt hoor
Enigszins vergelijkbaar dus met die feature van FOK! waarmee belangrijke topics boven de forumindex staan? Dat lijkt mij wel een goed idee, omdat daardoor iedereen op MED's gewezen wordt en de kans beduidend omhoog gaat dat ze ook echt gelezen wordenDarkX schreef op 19 maart 2004 @ 21:52:
Is het niet mogelijk om het laatste nieuwe topic in de topicindex weer te geven? Dat zou zelfs nog iets prettiger zijn
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Geen slecht plan trouwens hoor, ik vind dat beide ideeën zo hun eigen charme hebben.
Wat ik wel vind is, dat een announcement op de index duidelijker is (evenals in de topiclisting) dan een apart forum. Alleen is een announcement in de topiclist enigzins irritant.
Intentionally left blank
Toevoeging:
Alleen dan niet zo lelijk als de Tweakers.net headlines, mag ik hopen
[ Voor 18% gewijzigd door JHS op 20-03-2004 10:49 ]
Op zich kan het al... maar dan via de functions-file...
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
nou, niet echt. Ervoor zorgen dat MED niet ingeklapt staat als er een actieve MED is kan ik gewoon via de tpl's regelen. Nieuwe MED's in elke topiclisting zichtbaar maken moet dus via de functions.inc - wmb is dat wel duidelijk
Intentionally left blank
soortement van anouncements die zichtbaar zijn in alle fora ga ik in de nieuwe layout naar kijken
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()