Ik draai UT2004 op een Linux Server en het spel draait perfect, hij speelt de mappen af die in de maplist staan, hij luistert naar de timelimit/fraglimit die ik opgeef in de UT2004.ini file, maar de WebAdmin werkt niet.
Ik start de server op met ?AdminName=admin?AdminPassword=***** en uiteraard staat deze aan in de ini met port = 8888. Wanneer ik http://ip:8888 doe krijg ik ook netjes een login venster maar zodra ik de juiste login en pass invoer gebeurd er het volgende:
-De server gaat offline; dwz iedereen wordt gekickt, de server begint weer met de eerste map en in een serverbrowser (in dit geval HLSW) krijgt hij een Timeout.
-De WebAdmin interface laadt, maar het middelste frame (waar de gametypes/maps keuzelijst hoort te staan) blijft wit en explorer doet alsof ie nog wat aan het laden is
-Ondertussen valt er op de console dit te zien:
Exporting ONS-Torlan... Exporting ONS-Torlan.....Successful!
Exporting ONS-Severance... Exporting ONS-Severance.....Successful!
Exporting ONS-RedPlanet... Exporting ONS-RedPlanet.....Successful!
Exporting ONS-Primeval... Exporting ONS-Primeval.....Successful
...en zo ieder map
Wanneer hij dit lijstje heeft afgewerkt (wtf is ie aan het exporten en waarom) komt de server weer online en verschijnt het middelste frame in WebAdmin in internet explorer. ECHTER, nu zijn de keuzevakjes met de gametypes en de maps leeg en dus heb ik niets meer aan webadmin
Ik start de server op met ?AdminName=admin?AdminPassword=***** en uiteraard staat deze aan in de ini met port = 8888. Wanneer ik http://ip:8888 doe krijg ik ook netjes een login venster maar zodra ik de juiste login en pass invoer gebeurd er het volgende:
-De server gaat offline; dwz iedereen wordt gekickt, de server begint weer met de eerste map en in een serverbrowser (in dit geval HLSW) krijgt hij een Timeout.
-De WebAdmin interface laadt, maar het middelste frame (waar de gametypes/maps keuzelijst hoort te staan) blijft wit en explorer doet alsof ie nog wat aan het laden is
-Ondertussen valt er op de console dit te zien:
Exporting ONS-Torlan... Exporting ONS-Torlan.....Successful!
Exporting ONS-Severance... Exporting ONS-Severance.....Successful!
Exporting ONS-RedPlanet... Exporting ONS-RedPlanet.....Successful!
Exporting ONS-Primeval... Exporting ONS-Primeval.....Successful
...en zo ieder map
Wanneer hij dit lijstje heeft afgewerkt (wtf is ie aan het exporten en waarom) komt de server weer online en verschijnt het middelste frame in WebAdmin in internet explorer. ECHTER, nu zijn de keuzevakjes met de gametypes en de maps leeg en dus heb ik niets meer aan webadmin