Speakers identificeren

Pagina: 1
Acties:

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik heb hier nog een paar oude speakers staan (zelf bouw) en deze wil ik een kleiner kastje doen. Ik wil alleen wat gegevens bekijken over de speakers, en hoe klein ik et kastje kan maken. Maar et enige wat er in de box staat is:

bij bas speaker nr: 4913110650 (staat op de magneet)

Voorderest Staat er:(in de bos zelf)
Bauelemente
LSW 180
40Hz- 20kHz
DIN 45 500
4 - 8 Ohm
15/25 Watt

Ik kan me vaag herrineren dat dit een bouw pakket was van Wharefdale, maar daar ben ik niet helemaal zeker van.

heeft iemand wat meer info over deze speaker set / Bas speaker, ik kan et nmlk nergens vinden.

One World Concepts

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:38

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zoek eens op WinISD... Daarmee kun je simulaties maken ten aanzien van de grootte van de speakers... Heb het alleen zelf nog nooit gebruikt, dus ik weet niet of je aan deze gegevens genoeg hebt... Maar staat er op de speakers zelf niks dan eigenlijk?
Verder zou je eens moeten zoeken in de vershcillende [DIY] (do it yourself) topics... Misschien dat ze je daar verder kunnen helpen...

• B_FORCE
  • Niet online
MikeyMan schreef op 19 maart 2004 @ 00:27:
Zoek eens op WinISD... Daarmee kun je simulaties maken ten aanzien van de grootte van de speakers... Heb het alleen zelf nog nooit gebruikt, dus ik weet niet of je aan deze gegevens genoeg hebt... Maar staat er op de speakers zelf niks dan eigenlijk?
Verder zou je eens moeten zoeken in de vershcillende [DIY] (do it yourself) topics... Misschien dat ze je daar verder kunnen helpen...
Er staat helaas niets op die speakers, en ik heb al dat hele programma af geplozen.. maar kon nix vinden...

One World Concepts

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:43

voodooless

Sound is no voodoo!

Ik vrees dat we (ik in ieder geval) hier weinig mee kunnen. Misschien kunnen zijn pics wat meer helpen... Als je geluk hebt herkend iemand het type of pics...

offtopic:
Pink Floyd rules :Y)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• B_FORCE
  • Niet online
deepspace schreef op 19 maart 2004 @ 00:31:
Ik vrees dat we (ik in ieder geval) hier weinig mee kunnen. Misschien kunnen zijn pics wat meer helpen... Als je geluk hebt herkend iemand het type of pics...

offtopic:
Pink Floyd rules :Y)
MMM, dammit, heb nog steeds geen digicam :'( ;( dus dat gaat niet lukken.
Ik heb wel al Iets van types van LSW gevonden bij WinISD, maar niets wat overeen komt.

offtopic:
Pink Floyd is freakin' goed idd :P :9

One World Concepts

• B_FORCE
  • Niet online
Ze lijken een klein beetje op deze speakers : (hoewle ik niet et id heb dat ze etzelfde zijn...)

http://static.marktplaats...io/luidspeakers/66250.jpg

op dit forum vraagt volgens mij er ook iemand naar:
http://www.diyaudio.com/forums/showthread.php?threadid=1037

[ Voor 27% gewijzigd door B_FORCE op 19-03-2004 00:52 ]

One World Concepts

• B_FORCE
  • Niet online
Zou ik bij WinISD voor een schatting een speaker kunnen nemen gewoon met een diameter van 160mm en dan zo de kast bepalen, of wordt dit een hele scheve schatting ?

One World Concepts

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:43

voodooless

Sound is no voodoo!

B_FORCE schreef op 19 maart 2004 @ 11:54:
Zou ik bij WinISD voor een schatting een speaker kunnen nemen gewoon met een diameter van 160mm en dan zo de kast bepalen, of wordt dit een hele scheve schatting ?
Heb je helemaal niets aan. Zonder de rest van de parameters kom je nergens...

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1