hoi, ik ben bezig met een werkstation inventarisatie verwerken in php en heb nu bijna alles klaar.
ik moet nog 1 gedeelte en dat is de inhoud van de geselecteerde tabel weergeven.
Met welke commando moet ik nu de inhoud van de tabel laten zien. Met een for loopje mischien? met mysql_fetch_object kan 't niet, aangezien ik 35 tabellen heb. Of moet ik 't allemaal in een array proppen? Hoe zouden jullie 't aanpakken?
ik moet nog 1 gedeelte en dat is de inhoud van de geselecteerde tabel weergeven.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| /* Als hij variabele "computer_name" binnenkrijgt */ if ($computer_name = $_GET['computer_name']){ echo "<table class=\"loginstijl\" width=\"100%\">"; echo "<b>Werkstation:</b>" . $computer_name . "<br>";} /* Als hij variabele "tablename" binnenkrijgt ... */ if ($tablename = $_GET['tablename']){ echo "<b>Tabel:</b>". $tablename . "<br><br>";} /* Query's maken en uitvoeren die de database doorzoekt en uitleest */ $sql = "SELECT * FROM `$tablename` WHERE `computer_name` = '$computer_name'"; mysql_query($sql); |
Met welke commando moet ik nu de inhoud van de tabel laten zien. Met een for loopje mischien? met mysql_fetch_object kan 't niet, aangezien ik 35 tabellen heb. Of moet ik 't allemaal in een array proppen? Hoe zouden jullie 't aanpakken?