Hallo,
mijn word is vanmiddag vast gelopen. voordat hij helemaal ter ziele ging heeft hij een bestand weggeschreven c:\Hersteld document 1.txt.
de vraag is hoe open ik deze weer (met opmaak) Als ik hem gewoon met word open krijg ik een hoop prutel met de text er tussen.
ik hoop dat er iemand is die weet hoe ik mijn document weer terug kan krijgen.
alvast bedankt
mvg,
Gerrit-Jan
de tekst die word laat zien :
___
??????????????????? ï ? Ð ? ???F??? ?? ??? ???F??? ?? ?? ???4 ?? ???F??????? ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????(??)?????april??
In dit
alvast bedankt
mvg,
Gerrit-Jan
de tekst die word laat zien :
___
??????????????????? ï ? Ð ? ???F??? ?? ??? ???F??? ?? ?? ???4 ?? ???F??????? ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????(??)?????april??
In dit