Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al vele informatie over hele vele PDA''s bekeken maar in het bijzonder de iPAQ 2210 en 4150 van HP. Ik kan toch niet mijn beslissing maken.
Ik wil gebruik kunnen maken van WLAN, GSM/GPRS en GPS navigatie.

Een paar vragen:

1. Wat zijn de verschillen van de 2210 en 4150 op het prijsverschil (en buildin WLAN) na?

2. Kan ik ook een GSM/GPRS kaart insteken anders dan CF op de 4150?

3. Ik wil een draagbaar GPS systeem zoals op een CF kaart. DIe is er niet voor de 4150. Enigste alternatief is een muis met kabel, of is er ook een SD kaart?

4. ZIjn er nog andere alternatieven.

5. Laatst las ik ergens een 2210 met tomtom2 nav voor 500 euries? is dat zo waar en ?

groet

Verwijderd

het prijsverschil is 100 euro, ipaq 2210 is 350 euro, gsm/gprs is er niet voor SD, maar een SD navigatiekaart bestaat, ik ben hem pas tegengekomen in 1 van de bekende nederlandse online shops, hij was wel prijzig, maar daarom ook compact (229 euro), en draagbaar GPS systeem kan ook via bluetooth, deze antenne werkt op batterijen/accu en kun je gewoon in je broekzak houden

Verwijderd

Topicstarter
Dat wil ik nou net niet. een GPS systeem als CF kaart of insteek kaart wel.
Lijkt me nix om met een muis rond te lopen*of zit daar veel prijs verschil in?.
en hoe groot is zo een GPS muis eingelijk??

Maar als ik dan SD voor geheugen gebruik en CF voor
GPS ontvanger, GPRS/GSM ontvangen en WLAN kaart
dat zit ik natuulijk de hele tijd te switchen.

dat wil ik ook weer niet...

decisions, decisions, decisions....

Verwijderd

zo'n bluetooth GPS is kleiner dan een gsm (ongeveer een samsung s300 kwa formaat). En dan kun je je GSM/GPRS kaart erin laten zitten. Tevens bestaan er ook compact flash GPS antenne's met geheugen in bijv 128mb en GPS op 1 COmpact flash kaart

Verwijderd

Compact flash GPS = 100 euro
Secure Digital GPS muis = 229 euro
GPS muis (kabel) = 80 euro
Bluetooth GPS muis = 170 euro

Verwijderd

Topicstarter
ow dat is wel heel errug mooi.
die CF GPS is dat met die 128MB voor 100 euries?

thanks m8 :)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 22:54 ]

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:47

-ET-

Phone Home

Als je een GPS muis gaat gebruiken dan heb je een 12v adapter nodig. Er bestaan wel CF GPS muisje.
Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/image.php?id=2400
meer info

[Edit]
* -ET- moet sneller tikken :)

[ Voor 9% gewijzigd door -ET- op 18-03-2004 22:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een beter kaart als die GSM/GPRS kaart van 248 euro?

En kan ik dan ook wappen zoals op mijn nokie 7650 nu met vodafone live?

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 23:01 ]

Verwijderd

Je kan dan zelfs gewoon internet explorer op :) gewoon webpagina's bezoeken, ik doe het ook dagelijks via GPRS, via orange world is dat tenminste betaalbaar.

Nee, die 128mb in de CF GPS dat kost wel wat meer dan 100 euro.

Maarruh, voor de CF GPS heb je niet per definitie 12v nodig. Je kan er gewoon mee wandelen. Ik red 6 uurtjes navigeren via mijn Compact Flash GPS antenne op mijn ipaq 2210. daarna moet ik em wel opladen.
En in de auto zet ik hem wel aan 12v, dan laad hij op. en ik heb er geen omkijken meer naar.

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:47

-ET-

Phone Home

Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 23:49:
Maarruh, voor de CF GPS heb je niet per definitie 12v nodig. Je kan er gewoon mee wandelen. Ik red 6 uurtjes navigeren via mijn Compact Flash GPS antenne op mijn ipaq 2210. daarna moet ik em wel opladen.
En in de auto zet ik hem wel aan 12v, dan laad hij op. en ik heb er geen omkijken meer naar.
Ik bedoelde de no-CF GPS muisjes die aan je com poort hangen. Dit worden gevoed door de 12v van je sigaretten aansteker.

• BizonKid
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-03 00:40
Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 22:59:
Weet iemand een beter kaart als die GSM/GPRS kaart van 248 euro?

En kan ik dan ook wappen zoals op mijn nokie 7650 nu met vodafone live?
Wel, je kan voor die prijs beter een BlueTooth gps-ontvanger kopen dan dat kaartje lijkt me.

Als je voor de 4150 kiest, krijg je BT + Wifi, echter de mogelijkheid tot gebruiken van CF-kaartjes valt weg.
Als je voor de 2210 kiest, heb je alleen BlueTooth en kun je wel CF-kaartjes gebruiken. Als je dan weer een CF GPS-kaartje gaat kopen, kun je weer geen CF-kaartjes gebruiken voor geheugen en moet je alsnog overschakelen naar SD geheugen. Moeilijk he ;)

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Of je koopt binnenkort een Asus A716. Die heeft Wifi, BT, CF en SD.
Pagina: 1