Club3D GeForce FX5200 vs Powercolor Radeon 9000 Pro

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:50

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
(dis misschien een beetje domme vraag maar wil t graag weten welke ik in mn snellere pc zal stoppen) Welke van deze 2 is nou sneller? beiden 128MB,
Radeon 9000: 275mhz en 250 mhz --> actief --> AGP=4x
FX5200: 250 mhz en 266 mhz --> passief --> AGP=8x
ik vind dat de FX5200 wel mooier beeld hebben, met die sharpness filters en digital vibrandce... heeft zit nu in mn oudere systeem, maar daar kan ik dus nie testen of die ook sneller is dan die radeon...
snellere pc is PC2 van mn sig, en mn langzamere pc is dit:
AOpen AX6LC
Pentium II @ 333Mhz
384 MB SD-RAM
40GB MAxtor 7200 rpm
52x CD-ROM LG
17" HP P700 monitor

in deze pc zit nu de FX5200 en de spellen werken zoiezo beter dan op mn Geforce 3 Ti200 deluxe (die ontploft is omdat de cooler ermee gekapt was |:( ... maar heb nog nie getest of die ook sneller werkt, daarom vraag ik aan jullie of jullie weten welke sneller werkt...

[ Voor 3% gewijzigd door BiG-GuY op 18-03-2004 22:12 ]

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

Verwijderd

Je hebt dus beide kaarten begrijp ik? Waarom test je je systeem dan niet met beide kaarten?

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:50

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 22:14:
Je hebt dus beide kaarten begrijp ik? Waarom test je je systeem dan niet met beide kaarten?
als je t goed wil kunne testen dan moet ik de pc weer formatteren anders gaan ATI<-->NVIDIA switch problemen geven... maar ik ga t morgenochtend wel ff proberen, maar ben gewoon benieuwd wat andere mensen er van vinden...

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Idd kwestie van uitproberen. Lees anders ook wat reviews, dan kan je ook aan aardig beeld van de prestatieverschillen krijgen :)

Dit topic is gesloten.