Toon posts:

Spontane reboots tijdens internet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is erg vervelend aan het worden. Tijdens mijn internetsessie herstart mijn computer soms spontaan. Klik en weg is internet. Het probleem doet zich (meestal) voor als ik een nieuw IE venster open. Minder vaak blijven de programma`s gewoon hangen. En functioneert mijn computer pas na een herstart. Heeft iemand enig idee waar ik moet zoeken?

Verwijderd

spontane resets wijzen meestal op slechte/kapotte/te zwakke voeding!

Verwijderd

Topicstarter
Waarom gebeurt het dan alleen onder IE of MS outlook express. Dat kan dan toch niet aan de voeding liggen? Als ik geen verbinding met het internet heb is er niets aan de hand :?

• r00tie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Heb je een ISDN kaart en draai je Win ME???

Zo ja, heb je vast die E-Tech/Billion ISDN kaart, dan moet je de ME drivers ff downloaden en dan fixed ie het, dat was bij mij de o9plossing, Was dit het niet, dan weet ik het niet

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

vooral balen als je een modem heb :(

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het meedenken. Ik heb een PC en een laptop en daarvoor een usb ISDNmodem. Met mijn laptop heb ik geen problemen, alleen met mijn PC... Het blijft eigenaardig :(

Verwijderd

Het kan een IRQ probleem met je modem zijn.
Heb ik ook een keer gehad, zogauw je de modem aansprak herstarte de computer.
Bij het configuratiescherm de modem uitschakelen, dan internet opstarten, en kijken of ie dan nog spontaan reboot.

Verwijderd

Topicstarter
Zou het met de systemresources te maken kunnen hebben? Ik zit soms op 50% van mijn beschikbare systeembronnen. (hoe dat kan weet ik niet...ik heb 128 Mb)

Beerie

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:16

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik heb het GVD ook gehad, maar kweet niet meer hoe ik het opgelost heb, kweet ook niet meer of het nu nog met mijn Modem of Kabel was.

Ik denk dat ik maar eens via Itil ga werken (Systeem Documentatie Bijhouden)

20*350ZO45°

• Edgar wolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-09-2020
Daar begon het bij mijn oom ook mee en later begon die overal te resetten. Bleek een kortsluiting te wezen in de de kast daar hingen een paar draadjes los die soms wel en soms niet tegen elkaar aankwamen.

Of je voeding ja, maar als het gewerkt heeft dan moet het nu ook werken.

Heb het ook gehad bij een kameraad en die heeft maar een nieuw moederbord gekocht ( haarscheurtje) waarschijnlijk.

Verwijderd

Topicstarter
Nogmaals bedankt voor het nadenken, maar het gebeurt echt alleen bij internet. Dat maakt het zo raar en denk ik toch niet aan voeding of andere elektrische kwalen. |:(

Het lijkt wel alsof iemand anders het doet (beetje paranoide), maar dat zal het ook wel niet zijn (Zit achter PGP firewall).

mvg, Beerie

Verwijderd

Bij mij gebeurt het altijd als ik met LeechFTP met 4 threads ga downloaden...

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:22
Misschien heel raar maar gebruik je TMF-web, want zodra ik tmf-web gebruik dan loopt mijn computer vast bij andere providers niet.

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als je win2k draait moet je naar system gaan. Dan naar Advanced. En daar bij Start-up and Recovery, auta...reboot... uitzetten.
Hielp bij mij

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik Windows SE en wisselen van providers maakt geen verschil... :?

Beerie
Pagina: 1