Toon posts:

unknown zone

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen, hallo

Ik heb een probleem waar ik zelf niet meer uitkom. Omdat ik dacht dat dit slechts een simpel vraagje was heb ik hem ook al op beginnersweb gepost. Dat hij nu hier staat zegt genoeg, denk ik.

Ik heb windows XP geherinstalleerd en voor de rest niets bijzonders mee gedaan. IK herinstalleer windows om de 3/4 maanden en nog nooit heb ik het volgende probleem gehad.
Ik heb wannadoo cable.

Opeens kan ik veel sits niet meer openen zoals ebay.nl of ebay.com. Ook andere sites NL. gaan zeer moeilijk open (of niet).

Het ligt niet aan het security level. Ik heb hier al mee lopen spelen. Ook heb ik firefox geinstalleerd en daarmee had ik hetzelfde zeer verveledende probeem.
Volgens mij "accepteer" ik gewoon cookies want andere sites kan ik wel opkomen.

Wat kan dit zijn????

• Renever
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-01-2020

Renever

^-^-^-^-^

Mjah meer info zou wel welkom zijn.

Wat voor modem heb je en wat voor verbinding ? (protocol)

Wat zijn je IP gegevens ?

DNS servers ?

Heb je een proxyserver ingesteld ?

Heb je een firewall ? (de standaard XP firewall die aanstaat ?)

Gewoon zo duidelijk mogelijk zoveel mogelijk info geven anders kunnen we er niets mee. wij kunnen niet gaan gokken wat jij allemaal draait op je pc.

Never underestimate the power of stupid people in large groups.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Ik zou ook niet weten wat het is. Ik hoor ook al mensen om mij heen met dit probleem die Wanadoo hebben.
Het lijkt haast op dat ze een fout hebben gemaakt met die DNS wijzigingen ofzo.
Het kan ook dat ze bepaalde porten dicht hebben gegooid bij je omdat je een virus/worm hebt die connecties probeerd te maken. Echter lijkt dit me sterk aangezien je een format hebt gedraaid.

Zie ook hier:
DeMoN in "wel verbinding maar IE opent geen pagina..."

edit: Mag ik je trouwens adviseren om voortaan een ietwat betere titel te verzinnen en wat meer info in je startpost te zetten? Hier op GoT heb je dan meer kans op het slagen van je topic :)

[ Voor 28% gewijzigd door DeMoN op 19-03-2004 12:50 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-05 12:15
Dit is een probleem van Wanadoo.
Ze hebben laatst een nieuwe IP range ingevoerd, en als je zo'n ip hebt kun je veel sites niet bezoeken. Ik weet niet precies meer hoe het zat, maar ga eens lezen op de wanadoo (of casema) newsgroups.

Het ging om de 83.117 range.