Toon posts:

ondertitels in VCD zetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jaja, is al veel geweest :P Ff searchen...

Maar dat heb ik ook gedaan.... En ik weet dat je met virtual dub dat moet laden, frame server starten ofzo, dan Tempgenc starten en dat daar dan laden, maar daar gaat het fout....

Als ik bij virtual dub de subtitles laad, dan frame server ofzo start, dan Tempgenc open doen, en die xxxx.vdr laad, zegt windows, er is een fout opgetreden, programma wordt afgesloten.....

Heb al eens opnieuw geinstaleerd, maar juist daar steekt het program altijd vast :?

Is er geen andere mogelijkheid om subtitles in men VCD te krijgen om dan te brandden?

edit:

Als ik nu de .mpg file afspeel met Bsplayer ofzo, pakt hij automatisch de subtitles mee, omdat die dezelfde naam hebben, als ik de subtitle meebrandt, zal dat dan ook niet gaan? nee zeker?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 21:40 ]

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

Je kan Mainconcept gebruiken, dat progje maakt ook een Mpeg met ondertitels, probleem is dat je voor Mainconcept moet betalen.

Dat je fouten met Tmpgenc krijgt is niet goed en dus welke versies gebruik je van deze progjes en welke codecs heb je er op staan, misschien gooien die roet in het eten.

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

Verwijderd

je kan virtual dub gebruiken
moet je de ssa ondertiteling plugin(ff googlen en downen) laden en je ondertitleling omzetten in ssa bestand
en doet ie het vanzelf

en die fouten kan je weghalen door een divx repearder te downloaden

zo doe ik het iig

op doom9.nl staat een handleiding erover

Verwijderd

- srt omzetten naar ssa met subajust
- met substation ondertitel bewerken
- met virtual dub mp3 freeze subtitle erin zetten

Verwijderd

Topicstarter
In virtual dub gaat dat volgens mij niet.

Ik pak open file (de .mpg, dus niet de .avi!!!) dan pak ik filters, pak ik mijn .ssa en wat dan??

Is er geen gewoon progje dat je .mpg moet selecteren, dan de sub, en op OK drukken? :)

edit: Op een andere pc steek Tempgenc ook vast als ik de .vdr wil openen. Ik druk gewoon open video file en pak dan de .vdr, en program crashed.

Mainconcept MPG encoder kan ik niets selecteren voor subtitles :?

Het is al een mpg file!! dus moet niet meer ge-decode worden, ik wil gewoon men subtitle in de .mpg file

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2004 18:34 ]

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

Met een Mpeg kan je de zelfde procedure doen als met een Avi, dus start frameserven, wel heb je dan nodig Virtual dubmod

Kijk eens op deze site: http://www.mozartlaan.vze.com/ enndan kan je ook weer naar Abdul en lees dan onder kopje Extra:\

http://abdul1.netfirms.com/svcd-ondertiteling.html

Verder denk ik dat je eens beter moet gaan zoeken via Google ofzo, de term: Mpeg with subs gaf mij genoeg info.

En voor info over Mainconcept kan je kijken op www.weethet.nl

[ Voor 32% gewijzigd door Flame17 op 19-03-2004 21:57 ]

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

Pagina: 1