Toon posts:

Dreamweaver MX gebruikt andere font

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
normaal moet er in de proportie bar kleinere font zitten.

maandje geleden had ik gezeik met system fonts, toen win98 in 20 minuten opnieuw geinstalleerd en alles deed weer.

echter de font van proporties van mijn in de winkel gekochte dreamweaver mx is groter.

hier is de plaat:
Afbeeldingslocatie: http://www.loltou.net/php/macro.jpg

weet iemand hoe dit ffs in godsnaam op te lossen is behalve format c: \q ?????

Verwijderd

Topicstarter
echt mensen, echt bedankt. ik plaats zelfs de screenshot...

Verwijderd

Het kan gewoon zijn dat niemand de oplossing weet. Met zon instelling zal je trouwens in de toekomst denk ik niet sneller geholpen worden, het is niet de plicht van andere users om jouw te helpen ofzo.

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:08

GaMbiNo

1337

Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 12:53:
echt mensen, echt bedankt. ik plaats zelfs de screenshot...
Geen dank, ;)
Maar een kick mag pas na 24 uren. :*

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Het is property. En probeer anders dreamweaver eens te installeren. Verder, ik heb geen idee wat je probleem is dude.
Wat is 'gezeik' en hoezo 'kleinere fonts' , en kan je het niet gewoon even in de source aanpassen? (nee, niet de Dreamweaver source :z ).

offtopic:
Ik check net je post history, al je topics zijn oplsot inmiddels. Misschien dat je eens even moet lezen waarom je topics opslot gaan!

[ Voor 67% gewijzigd door G F0rce 1 op 19-03-2004 12:59 ]

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• UDuckling5
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-12-2021

UDuckling5

Nachteend

Misschien als je je probleem wat duidelijker omschrijft.. een screenshot alleen en het feit dat je windows 98 opnieuw geïnstalleerd hebt zeggen niet genoeg.

Flap

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Over kicken binnen 24 uur en de niet echt uitnodigende manier van vragen is geloof ik al genoeg gezegd, dus hier alleen nog een verzoek wat duidelijker te zijn. Wat is het probleem :?
Het is wellicht verstand om de links in [FAQ]FAQ[/FAQ] even te lezen, en/of een topic of tig even doorlezen om te zien hoe het hier aan toe gaat. En wees dan niet bang om ook anderen te helpen als je toch bezig bent. goT != helpdesk ;)

Het enige dat ik nu kan zeggen is zorgen dat je een printer(driver) hebt geinstalleerd, anders zal je heel wat fonts kunnen missen. Eigenlijk geen idee of dat in Dreamweaver is, maar dat is in Office iig zo en ik durf niet te zeggen of het een OS of app iets is. Laat staan of het ook in win98 zo is, er zijn (denk ik) tegenwoordig maar erg weinig mensen die websites ontwikkelen onder win98 :o

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• skabouter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-08 19:06

skabouter

Skabouter

probeer eens:

edit -> preferences -> fonts

[ Dislect ]

Pagina: 1