Toon posts:

Apollon probleempjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste eh... ach ja, laat maar. Ik heb een probleem met apollon, naamlijk dat deze meestal bij het zoeken na een halve milliseconde al zegt dat er niets gevonden is. Meer zoeken helpt ook niet, dat ding blijft maar weigeren ook maar iets te vinden, behalve heel af en toe, dan doet hij het plotseling wel en vindt meteen duizenden bestanden (ik zit op openFT). Weet iemand waar dit ooit aan kan liggen?

Verwijderd

Ik heb Apollon met giFT ook geprobeerd maar het werkt nog steeds niet goed. Dus het ligt niet aan jou maar aan het programma.

Een goede vervanger is Kazaa Lite. Vroeger was het nogal een probleem om het draaiende te krijgen maar tegenwoordig is het zo voor elkaar. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht dat apollon alleen voor linux was, of is er nu ook kazaa lite voor linux? In elk geval zeg ik het nu ff duidelijk, ik heb linux.

Verwijderd

Apollon verbind bij mij niet eens, moet ik nog iets speciaals doen ofzo?

Het enige wat ik heb gedaan is opstarten, in die wizard een naam en directory ingevuld en verder niets..., maar hij verbind niet echt...
Of is het normaal dat dat meer dan 5 minuten duurt? :)

Apollon is ook alleen voor Linux volgens mij..., Ik denk dat er bedoeld wordt dat je kazaalite met wine aan gang kunt krijgen

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 21:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee, dat het 5 minuten duurt is niet normaal, maar verbindt 'ie na die 5 minuten dan wel, of heb je toen gewoon op kruisje geklikt?

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-01 00:46
Ik weet niet of je giFT uberhaupt draaiend hebt of dat hij helemaal niets doet, maar probeer de cvs versie eens, dan gaat er een wereld voor je open. De huidige normale versie kan niet goed meer met het netwerk omgaan.

Verwijderd

Ecco schreef op 18 maart 2004 @ 21:13:
Ik weet niet of je giFT uberhaupt draaiend hebt of dat hij helemaal niets doet, maar probeer de cvs versie eens, dan gaat er een wereld voor je open. De huidige normale versie kan niet goed meer met het netwerk omgaan.
Ik zie net dat er een nieuwe versie is(vandaag geupdate) dus die download ik maar eens, nu nog uitzoeken hoe ik gift draaiende krijg

Verwijderd

Nee Kazaa Lite voor Linux bestaat niet maar het werkt onder wine.

Kleine handleiding (voor degene die het giFt gepruts zat is):

Installeer Wine
Installeer Winesetuptk
Draai Winesetuptk
Installeer DCOM98
Installeer Kazaa Lite K++
Kopieer en Plak
[AppDefaults\\KazaaLite.kpp\\DllOverrides]
"comctl32" = "native"
"commctrl" = "native"
"shdocvw" = "native"
"shlwapi" = "native"
"ole32" = "native"
"oleaut32" = "native"
dit in je config
Kopieer deze DLLs naar je Windows/System
en... das alles....(nu 3.5 miljoen gebruikers en bijna 5000000GB aan bestanden)

(met dank aan Frankscorner)

<edit> voordat gift werkt moet je het instellen. Open een terminal en typ giFT (met HOOFDLETTERS) en dan ik dacht -setup (maar hij geeft wel een foutmelding met de goede optie). Loop alle vragen door en let in het bijzonder op de allereerste vraag. Dat is een instinker. Heb ooit die setup 5 keer doorgenomen voor ik hem door had :) )</edit>

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 21:30 ]

• Flydude
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:03

Flydude

Mighty pirate

Zo lastig is giFT nou ook weer niet. Je moet alleen niet vergeten de juiste plugins (OpenFT en FastTrack, bv.) te installeren en een keertje de config te draaien (in die volgorde).

Daarna werkt Apollon prima. Althans, ik heb nooit problemen.

I am rubber, you are glue

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-02 18:05

DeMoN

Pastafari

Idd,... ik zit met giFT op het OpenFT, Gnutella en FastTrack netwerk...
Dat valt dus echt hartstikke mee he! Je moet er alleen wel ff de tijd voor nemen... maar dat is wel vaker in linux ;)

Ik heb laatst ook Apollon over giFT laten draaien maar het is echt rete onstabiel dus ik raad je sowiezo iets anders aan. Je blijft bezig met oplossingen voor Apollon zoeken straks :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Pagina: 1