Toon posts:

Samurize client kan configs niet vinden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
'k heb een probleem met de client van samurize waarmee je de config kan laden.
Die client beweert namelijk dat het geen config's kan vinden. Wie weet wat er mis is?

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-05 17:35
Eh wat meer info lijkt me geen slecht idee..
Welke versie?
Windows ... ?
enz

Btw hoort dit meer thuis in "Het grote Samurize topic" lijkt me,
zal ff voor je zoeken, moment :p

[ Voor 45% gewijzigd door Laurenz op 18-03-2004 20:39 ]

Leave only footprints, take only memories

Verwijderd

Topicstarter
versie 1.25 van samurize heb 'k d'r op staan
versie 1.30 geprobeert maar dat lost het probleem ook niet op. Het hele gebeuren loopt op windows XP

• Laurenz

Verwijderd

Topicstarter
de topic heb 'k al helemaal doorgespit maar er staat niks bij over het niet werken van de client

maar het allerstomste is dat er wel allemaal config's staan in de map. deze worden blijkbaar niet erkent ofzo

• Laurenz
Tsjah, maar misschien moet je je vraag daar posten?
Daar is het topic voor toch? :)

Maargoed, maar ff wachten wat een modje ervan vindt :)

Verwijderd

Topicstarter
ja is goe, 'k zit nog maar net op tweakers dus veel weet 'k d'r nog niet van.

• Laurenz
Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 20:48:
ja is goe, 'k zit nog maar net op tweakers dus veel weet 'k d'r nog niet van.
Nja dan zou je in ieder geval even deze dingen door kunnen lezen:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Policy: Alle regels die op het forum gelden

:)

[ Voor 8% gewijzigd door Laurenz op 18-03-2004 20:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
ok

bedankt he :)

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Mafkeez schreef op 18 maart 2004 @ 20:43:
Daar is het topic voor toch? :)
Tja, zo'n groot topic is leuk om te discussiëren, configs uit te wisselen en je zelfgemaakte config te showen, maar probleemoplossen zien we toch liever in een los topic. :)
Als iemand later zoekt op GoT omdat hij een probleem met Samurize heeft, komt hij liever 25 losse topics tegen dan 5 'grote' topics. Omdat je op het moment met de search alleen nog maar naar topics kan zoeken, moet je dus ~1000 replies afstruinen naar een antwoord. Als er al in een antwoord in staat overigens, want over een vraag wordt snel heen gelezen als de discussie op een hoog tempo door gaat ;)

En om dan nog wat nuttigs verder te zeggen: welkom op GoT :)
Ik pas je titel nog wat aan, "samurize (client)" zegt meer over het programma dat je gebruikt, dan over het probleem :P
Krijg je nog foutmeldingen, en gebeurt dit alleen bij bepaalde configs, of bij alle configs die je tot nu toe bent tegengekomen? Je weet zeker dat ze (= configs) op de goede plaats staan?

[ Voor 22% gewijzigd door Rafe op 18-03-2004 22:18 ]

• Laurenz
Rafe schreef op 18 maart 2004 @ 22:14:
[...]

Tja, zo'n groot topic is leuk om te discussiëren, configs uit te wisselen en je zelfgemaakte config te showen, maar probleemoplossen zien we toch liever in een los topic. :)
Als iemand later zoekt op GoT omdat hij een probleem met Samurize heeft, komt hij liever 25 losse topics tegen dan 5 'grote' topics. Omdat je op het moment met de search alleen nog maar naar topics kan zoeken, moet je dus ~1000 replies afstruinen naar een antwoord. Als er al in een antwoord in staat overigens, want over een vraag wordt snel heen gelezen als de discussie op een hoog tempo door gaat ;)
hmm, ok.. sorry :)

Verder:
Ik heb zelf ook een tijdje Samurize gebruikt, en de client (taskbaricon) ziet dacht ik alleen configs die in de map /Serious Samurize/Configs (ofzoiets) staan bedenk ik me net :P

Verwijderd

Topicstarter
ja, de configs staan in de map: samurize/config/
d'r staat zelfs een bestand bij met de naam dat je daar de config's moet plaatsen. Dat heb 'k dus ook gedaan

Verwijderd

Topicstarter
is er geen update of repair voor die client?

• Th3Eagle
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:53
Zijn het alle configs of alleen een aantal?
Herkent hij de zelfgemaakt configs ook niet?

De oudere samurize configs worden namelijk niet herkend door de wat nieuwere versies, had er zelf nog een aantal van een tijd terug staan en die blijken in een ander formaat te zijn dan de nieuwe.

--

Maar het beste wat je kan doen is dit op het samurize forum te posten, de gasten die daar komen zijn dr allemaal aan verslaafd of zijn de ontwikkelaars en die helpen je graag.

[ Voor 25% gewijzigd door Th3Eagle op 19-03-2004 21:56 . Reden: Vergat wat ]

Verwijderd

Topicstarter
de client erkent geen enkele client. ook de voorbeelden niet. 'k heb al vanalles geprobeert. opnieuw installeren nieuwe versie enz.
Om de een of andere reden wil-ie 't niet doen
Pagina: 1