Voor een toekomstig project moeten wij 100 windows xp licenties aanschaffen, nu ben ik al 1 uur
aan het zoeken naar een reseller die mij kan voorzien van alleen licentie nummers. Op de site van microsoft word ik niet veel wijzer aangezien ik telkens bij automatiseerders terecht kom, die er niet echt "resellerig" uit zien
! iemand nog tips waar ik ze wel kan kopen ?
Verwijderd
loop gewoon eens even een computertoko binnen.
ik durf te wedden dat zelfs de mycom je wel kan helpen.
of wil je value licence ofzo? dan kun je beter MS bellen, op hun site is daar een hele mooie pagina over, maar die ben ik kwijt
ik durf te wedden dat zelfs de mycom je wel kan helpen.
of wil je value licence ofzo? dan kun je beter MS bellen, op hun site is daar een hele mooie pagina over, maar die ben ik kwijt
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 20:36 ]
het is nogal een lang verhaal, maar het is uiteindelijk de bedoeling om de pc's ook weer te verkopen aan particulieren. Inclusief de licentie, we zaten zelf te denken aan een oem-licentie, maja hoe kom je daar aan dus ?!!?
Verwijderd
kijk is even op www.megasellers.nl. Al kun je ze beter bellen, want ze hebben heel veel meer dan dat wat ze op de site hebben staan. suc6
Verwijderd
de marges op oem-licenties zijn nagenoeg nul. de prijs die jij in de winkel betaalt ligt misschien een paar euro hoger dan de prijs die zij aan MS betalen. (ik heb het natuurlijk niet over de compaqs en medions die tienduizenden licenties kopen).Longlegg schreef op 18 maart 2004 @ 20:42:
het is nogal een lang verhaal, maar het is uiteindelijk de bedoeling om de pc's ook weer te verkopen aan particulieren. Inclusief de licentie, we zaten zelf te denken aan een oem-licentie, maja hoe kom je daar aan dus ?!!?
dus dan zou idd gewoon de "tussenhandel uit kunnen schakelen" en gewoon bij de mycom oid binnenlopen.