Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG] Titel topic bij bookmarken vanuit topiclist

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Luke!
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:16

Luke!

#Treinbaas
Topicstarter
Hoi,

Als je in de topiclist een topiclink bookmarkt (vanuit de topiclist dus), staat de titel standaard op "Laatste bericht geplaatst door ...". Is dit aan te passen naar de topictitel, zoals gebeurt als je vanuit een topic zelf bookmarkt? Het gaat dus om het bookmarken met IE6, dus niet in het React-bookmarkding.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Lucske schreef op 18 maart 2004 @ 20:24:
Hoi,

Als je in de topiclist een topiclink bookmarkt (vanuit de topiclist dus), staat de titel standaard op "Laatste bericht geplaatst door ...". Is dit aan te passen naar de topictitel, zoals gebeurt als je vanuit een topic zelf bookmarkt? Het gaat dus om het bookmarken met IE6, dus niet in het React-bookmarkding.
Dan heeft de tooltip (de title tag van de link dus) weinig zin meer, en ik denk dat die vaak gebruikt wordt om even snel te kunnen kijken wie er het laatst gereageerd heeft (hoewel je die tooltip ook zou kunnen verplaatsen naar de laatste post tijd).

Intentionally left blank

• Luke!
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:16

Luke!

#Treinbaas
Topicstarter
crisp schreef op 18 maart 2004 @ 21:42:
[...]

Dan heeft de tooltip (de title tag van de link dus) weinig zin meer, en ik denk dat die vaak gebruikt wordt om even snel te kunnen kijken wie er het laatst gereageerd heeft (hoewel je die tooltip ook zou kunnen verplaatsen naar de laatste post tijd).
Kan. Ik vind het in ieder geval erg vreemd dat je als bookmarktitel nu alleen de last-poster ziet i.p.v. de titel.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

tooltip verplaatst naar de datum in de topiclisting :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.