Toon posts:

Geforce 4 Ti-4200 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vorige week ging ik nieuwe video drivers installeren voor battlefield vietnam. Daar zat de nieuwste nvidia bij, 56.nog wat geloof ik. Hierna kreeg ik vaak een BSOD met de melding nv4_disp.dll. Dus ik de originele drivers na een nieuwe windows install erop gezet (die altijd prima werken), en nog steeds krijg ik deze melding :|. Wat doe ik fout!? Wat zijn de optimale drivers voor mijn videokaart?

O ja als ik eigenschappen van bureaublad neem, en dan instellingen, krijg ik een melding : "Sommige configuratieparameters, opgemerkt door het videostuurprogramma, zijn ongeldig. Windows negeert deze instellingen.

AMD XP 1800+
512 MB RAM
Geforce 4 Ti-2400 128mb
Windows XP

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 19:42 ]

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:48

DaWaN

'r you wicked ??

Jah, ik heb PRECIES hetzelfde probleem, het frappante is dat het alleen bij Battlefield Vietnam voorkomt!

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Verwijderd

Topicstarter
Mn pc is nooit meer de oude geworden na het installeren..

Verwijderd

aha.. moet ik dus ff mijden :P

Verwijderd

Topicstarter
niemand oplossing?

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Gebruik eens de detonator destroyer om de driver helemaal te verwijderen en zet dan je oude driver er weer op, vaak helpt dat wel ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Waarschijnlijk heb je een illegale Battlefield Vietnam
Maar daar deed die Razor Crack het niet goed, dus kwam er een crackfix.
Maar die crackfix doet het alleen op een schone BFV installatie, dus:
Battlefield Vietnam herinstalleren en dan die crackfix eroverheen, bij mij doet ie het in ieder geval O-)

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

:( Het werkte toch niet; ik krijg nu een BSOD met een error ofzoiets in Windows SubSystem :(

• Meastro1983
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik heb het allemaal een paar keer doorgelezen, maar begrijp ik het nu goed dat je je Ti4200 drivers kan vern**ken door BF vietnam (illegale versie) te installeren?
:?

Verwijderd

offtopic:
is een topictitel als "[Ti4200] krijg een BSOD met melding nv4_disp.dll" niet wat beter dan de hudige titel? zodat als men ooit een search zou doen de titel herkenbaar is voor hun probleem?

@amd mafkees heb je wel detonator destroyer (wat turkish al zei) geprobeerd? de map battlefield uninstalled en handmatig de overblijfselen in programfiles (???) verwijdert (vaak blijft een bestandje achter om bijv je spel te configureren en zodoende onthoudt hij zelfs de beeldinstellingen en dergelijke) ?

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 18:10:
offtopic:
is een topictitel als "[Ti4200] krijg een BSOD met melding nv4_disp.dll" niet wat beter dan de hudige titel? zodat als men ooit een search zou doen de titel herkenbaar is voor hun probleem?

@amd mafkees heb je wel detonator destroyer (wat turkish al zei) geprobeerd? de map battlefield uninstalled en handmatig de overblijfselen in programfiles (???) verwijdert (vaak blijft een bestandje achter om bijv je spel te configureren en zodoende onthoudt hij zelfs de beeldinstellingen en dergelijke) ?
Nou ik weet niet of het aan mn videokaart drivers ligt... Ik weet niet wat Windows SubSystem is, het was een Kritieke Systeemfout ofzo, en ik heb het nu ook bij andere spellen :'(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 19:36:
Vorige week ging ik nieuwe video drivers installeren voor battlefield vietnam. Daar zat de nieuwste nvidia bij, 56.nog wat geloof ik. Hierna kreeg ik vaak een BSOD met de melding nv4_disp.dll. Dus ik de originele drivers na een nieuwe windows install erop gezet (die altijd prima werken), en nog steeds krijg ik deze melding :|. Wat doe ik fout!? Wat zijn de optimale drivers voor mijn videokaart?

O ja als ik eigenschappen van bureaublad neem, en dan instellingen, krijg ik een melding : "Sommige configuratieparameters, opgemerkt door het videostuurprogramma, zijn ongeldig. Windows negeert deze instellingen.

AMD XP 1800+
512 MB RAM
Geforce 4 Ti-2400 128mb
Windows XP
daar gaat de reputatie van Nvidiea :o

_/-\o_ ATI _/-\o_ , krijgt nu een mooie kans om ook een plaats te hebben bij de gemiddelde consument :D

Verwijderd

Topicstarter
Turkish schreef op 19 maart 2004 @ 15:16:
Gebruik eens de detonator destroyer om de driver helemaal te verwijderen en zet dan je oude driver er weer op, vaak helpt dat wel ;)
Zoals je kunt lezen had ik na een verse windows install, en de drivers van de originele cd nog steeds problemen... Ik heb bij meerdere spellen problemen. Bij Call of duty heb ik vierkante kleine, blauwe blokjes in beeld, en bij far cry bij donkere stukken zitten er fel blauwe pixels tussen.. iemand een idee!?

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 23:48:
[...]

Zoals je kunt lezen had ik na een verse windows install, en de drivers van de originele cd nog steeds problemen... Ik heb bij meerdere spellen problemen. Bij Call of duty heb ik vierkante kleine, blauwe blokjes in beeld, en bij far cry bij donkere stukken zitten er fel blauwe pixels tussen.. iemand een idee!?
Controleer je fan eens!

Verwijderd

Topicstarter
AMD Mafkees schreef op 20 maart 2004 @ 08:16:
[...]

Controleer je fan eens!
Heb k ook al gedaan, die zat vol met stof, dus helemaal schoongemaakt.. maar nog doet ie t ...
Pagina: 1