Toon posts:

onboard geluidskaart 5.1 vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Halloow, ik heb een onboard geluiskaart die 5.1 ondersteund maar het ding heeft maar 3 uitgangen ... line in , line out , mic ... maar je moet die 5.1 speaker setjes toch altijd aansluiten met 3 stekkertjes :? ik heb namelijk zo'n setje besteld en kan hem elk moment thuis krijgen (Creative T5400) ... Daaag

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-08 11:02
Iets meer info graag.
Over wat voor een geluidskaart gaat het? Als je dit niet weet: welk moederbord heb je?

Verwijderd

Wat voor moederbord is het dan ?? Ff wat specs erbij plz

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-08 13:58

jotheman

Was like that when I got here!

Vrijwel altijd (al helemaal als 't aangegeven is bij 't mobo dat 't 5.1 is) zit er bij de drivers een mogelijkheid in om die mic in en de line in om te zetten in 8erkanalen en centerkanaal. Dat betekent dus wel dat je geen microfoon en line in apparaat maar aan kan sluiten.
Dit is heel normaal bij vrijwel alle nieuwe moederborden.

I see dead pixels...

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07 10:55
sommige chipset kunnenn hun poorten dynamisch toekennen dacht ik (soort van auto-sensing) anders zul je een bracket moeten nemen met daarop extra uitgangen ofzo. Staat zoiets niet gewoon in de handleiding van je moederbord? ;)

Verwijderd

Topicstarter
Jah sorry ===> Asrock K7S8XE Onboard Audio: 5.1 Channels AC'97 Audio ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in het boekje gezocht en daar kan ik er nix over vinden en op de site van Asrock valt ook niks te vinden maar dat je de line-in en mic om zou moeten zetten daar zit wel wat logica in ja :)
Pagina: 1