Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[EL] LED Lichtkrant

Pagina: 1
Acties:

• Sten Vollebregt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11 09:19
Ik heb sinds een paar weken een LED lichtkrant in mijn bezit van het type R1502LH gemaakt door Friend Spring uit Taiwan.

Het probleem is echter dat ik er de software en de manual niet bij heb gekregen, waardoor ik top op heden de lichtkrant nog niet heb weten te programmeren.

Mijn vraag was of iemand toevalling net zo'n of een ander type lichtkrant heeft van Friend Spring en of die mij misschien de manual en/of software kan leveren.

Alvast bedankt!

My case has so many fans that it hovers above the ground

Verwijderd

En waarom heb je die er niet bij gekregen? Of was t een 2e handsje :P
Ik zou iig niet weten hoe je er aan moet komen van internet..

• Sten Vollebregt
Het was een 2e hands, van iemand die hem ook weer zo'n 5 jaar geleden gehad heeft.

[ Voor 5% gewijzigd door Sten Vollebregt op 18-03-2004 19:49 ]

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
Ook al met Google gezocht? De sommige fabrikanten van dit soort zaken hebben alles gewoon op hun websites staan. Je kan ook software van andere modellen/merken proberen want soms het allemaal hetzelfde. :)

succes

Senile! Senile Oekaki

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Google komt alleen hiermee: er staat wel wat nuttige info op; http://digi.ws/t001/default.asp?V_LANG_ID=0&V_DOC_ID=60

Misschien dat een van de genoemde andere types uit dezelfde serie compatible is en je daar wel iets over kunt vinden?

Je kan sowieso mailen naar info@acmedia.lt , misschien dat ze je de remote control software willen sturen, dan moet je alleen nog zorgen dat je zelf je PC uitrust met een infrarood poortje.

[ Voor 32% gewijzigd door m-m op 19-03-2004 12:11 . Reden: linkje deed raar met hotlinken - gefixt. ]

• Sten Vollebregt
Ik heb al naar dat bedrijf gemaild maar nog niks terug gehad, en van de andere types is niks op internet te vinden. Zoeken naar de software op internet heeft tot nu toe niks opgeleverd... vandaar dat ik het zo vraag.

Pagina: 1