Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Iemand info over Tweakstore?

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views sinds 30-01-2008

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Weet niet of dit de juiste plek is, maar ik kan maar geen contact met dit bedrijf krijgen. ik lees in de SS meer dat er slechte communicatie is, maar ik vind het toch een beetje "eng"
Iemand op de hoogte wat er aan de hand is?
Heb een vrij grote bestelling gedaan, en begin stiekum een beetje van die "Exile" ideen te krijgen. :X

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:55

job

Ze schijnen last te hebben met hun adsl verbinding.
Tenminste dat is wat ik er van gelezen heb in een ander topic.

Op dit moment zijn ze slecht bereikbaar, dus blijf proberen.

hier nog een topic: Tweakstore ?

[ Voor 19% gewijzigd door job op 18-03-2004 19:00 ]

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Ik las laatst op hun website dat de adsl problemen over zijn, dus dat zou het niet moeten zijn.
Dat topic was ik ook al tegen gekomen, maar heb ik weinig aan.
Ik gewoon even weten of het goed gaat met dit bedrijf.

[ Voor 39% gewijzigd door unfor op 18-03-2004 19:02 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
unfor schreef op 18 maart 2004 @ 18:57:
Weet niet of dit de juiste plek is, maar ik kan maar geen contact met dit bedrijf krijgen. ik lees in de SS meer dat er slechte communicatie is, maar ik vind het toch een beetje "eng"
Iemand op de hoogte wat er aan de hand is?
Heb een vrij grote bestelling gedaan, en begin stiekum een beetje van die "Exile" ideen te krijgen. :X
Bellen, mailen, faxen, er langs gaan, brief schrijven enzovoort, dat zijn de mogelijkheden om contact te krijgen. Contact krijg je in ieder geval niet door het op een forum te plaatsen :P . De precieze oorzaak weet ik ook niet, maar je zou het topic van damster kunnen proberen aangezien daar wel meer informatie in staat. Het topic heeft verder in ieder geval weinig met de Buyers Zone te maken en gaat daarom naar de diepe krochten van BZ.

Dit topic is gesloten.