Toon posts:

Microfoon kapoet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hej
Ik heb een proview beeldscherm met zo'n microfoon bovenin. Achterin de monitor zit een aansluiting voor de microfoon die je door middel van een kabeltje met de microfoon ingang van de pc verbind. Eerst deed mijn mic het altijd gewoon. Toen ik mijn pc weer eens moest verplaatsen, heb ik de mic niet meer aangesloten omdat ik er geen gebruik meer van maakte. Nu wou ik gisteren de mic weer eens aansluiten en nu doet hij het niet meer!? Hij word helemaal niet gevonden bij het afstellen in configscherm/geluiden/spraak :'( Je hoeft hem toch helemaal niet te installeren? Het is toch plug and play?
Waaraan kan dit liggen.

Ennuh by the way...
er staat niks gemute in volumebeheer. :)

Verwijderd

Ist kabeltje heel ?? Probeer um eens op een audio apparaat aan te slutken weetje meteen oft aan de mic ligt

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de kabel getest en met de kabel is niets mis. Die doet het gewoon. :?

Verwijderd

En de Microfoon zelf ? Doet die het ??

Verwijderd

Topicstarter
Dat is het probleem, dat weet ik niet

Verwijderd

welk besturingssysteem heb je ?
even volume control openen >> opties >> eigenschappen >> mic aanvinken.
En dan ff dempen weghalen :)

Verwijderd

Topicstarter
gedaan, werkt niet

Verwijderd

Topicstarter
besturingssysteem XP

Verwijderd

Je kunt ook de wizzard audio afstemmen van msn proberen. Als die niet lukt weet je zeker dat het aan je mic ligt....

Verwijderd

ColorCase ik wil je allereerst even op een geweldig knopje attenderen: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif
Druk er eens op en er gaat een wereld voor je open :)

Wat je ook even kan proberen is een andere microfoon aansluiten en kijken of deze wel gaat werken.
Heb je geen microfoon? pak dan een koptelefoon en ga daar in praten <<-- no joke !
Maar sluit die koptelefoon wel eventjes aan op het microfoon gaatje anders zit je wel voor niks te babbele :)
En zet je volume van je speakers anders even flink hard en je mic. voluit als ie dan gaat fluiten als jij je microfoon er voor gaat houden dan zit je goed :)
Dan laat je namelijk gewoon je microfoon voor je speakers liggen en dan kan jij ondertussen lekker alles aanklikken enz.

Maar ik mis nog steeds wat info van je pc.
Wat voor geluidskaart heb je bijv. ?

Verwijderd

Topicstarter
Het is onboard, ik heb geen geluidskaart. Het licht idd aan de microfoon. De wizzard bij msn haalt niks uit, die vind ook helemaal geen mic. De micpoort op mijn moederbord doet het wel. Die heb ik getest door oordopjes erin te pluggen en daarin te blazen. Echt leuk :D Bedankt voor de tip :)
Ik ga maar achter een los microfoontje aan denk ik.
bedankt voor de reacties, van mijn part mag dit topig gesloten worden.

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2004 23:51 ]

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:56
Staat die mic niet perongeluk uit in je monitor? (Als je dat kan instellen)
Zit'ie in het goede gat in je pc ingeprikt?
Steek die mic eens in een andere pc/minidisk/casetterecorder ofzo, zodat je weet of dat ding niet gewoon kaduuk is?

Ticking away, the moments that make up a dull day

Pagina: 1