Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
The devil is in the details.
[ Voor 9% gewijzigd door Haan op 18-03-2004 18:13 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
- Volgens de onderste regel wordt je CPU wordt voor 50% belast,
- maar je idle CPU time staat op 99%...
Ergens lijkt er idd iets niet te kloppen.
Nothing is impossible
Ik ben die spyware programma aan het instaleren en update.December schreef op 18 maart 2004 @ 18:12:
Je hebt een HyperThreading CPU, dat kan al verklaren waarom het blijft bij 50% CPU load. Verder heb je flink wat processes aanstaan, maar zien we de helft er iedere keer niet van. Vink eens alles uit wat je kan vinden bij msconfig (Start → Run) en kijk ook eens of het niet gewoon vervelende spyware is
Kijken of die wat vind.
En ik heb net in run msconfigingevuld en krijg ik een venster te zien.
Weet alleen niet waar ik alle vindjes uit moet zetten, want dit kan in services en startup ?? of moet het in bijde allemaal uit gevinkt worden ??
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Alleen bij startup. Dan even opnieuw opstarten en kijken of je het nog krijgt na een tijdje.danplo schreef op 18 maart 2004 @ 18:20:
[...]
Ik ben die spyware programma aan het instaleren en update.
Kijken of die wat vind.
En ik heb net in run msconfigingevuld en krijg ik een venster te zien.
Weet alleen niet waar ik alle vindjes uit moet zetten, want dit kan in services en startup ?? of moet het in bijde allemaal uit gevinkt worden ??
Verder zou ik, als ik jou was, ook eens een 3rd party tooltje proberen om je cpu-usage te meten.
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Oke is goed dan vink ik dadelijk alles uit.December schreef op 18 maart 2004 @ 18:22:
[...]
Alleen bij startup. Dan even opnieuw opstarten en kijken of je het nog krijgt na een tijdje.
Ben nu even een scan aan het uitvoeren voor spyware.
Meer info volgt zo weer.
Processors, Mobo's & Geheugen » Windows Operated Systems
Sorry voor het plaatsen in het verkeerde forum gedeelte.BalusC schreef op 18 maart 2004 @ 18:30:
Een CPU gaat heus niet uit zichzelf taken uitvoerenHier zorgt het OS allemaal zelf voor. Het is dus géén hardwarematig probleem, dit topic staat derhalve een beetje vreemd hier in PMG.
Processors, Mobo's & Geheugen » Windows Operated Systems
Deze heb ik verwijderd en heb nu ook alle vinkjes bij startup weggehaald.
Ik ga de computer nu even 1 uur laten draaien om te kijken of hij nu nog op 50% gaat draaien.
Meer info volgt dus over 1 uur.
En zo niet, zou ik een windows re-install doen
Kater? Eerst water, de rest komt later
Windows Operated Systems >> Beveiliging & Virussen
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Oh? Hij heeft op spyware gezocht en wat gevonden, maar dat zegt nog niet gelijk dat dat ook daadwerkelijk de oorzaak wasmomania schreef op 18 maart 2004 @ 18:57:
Aan gezien het nu om spyware gaat, gaan we nog een keer verhuizen
Windows Operated Systems >> Beveiliging & Virussen
[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 18-03-2004 19:05 ]
Verwijderd
Geen prog wat die 50% pakt volgens taskmanager.
Het zou een hidden process kunnen zijn.
Hoe zit het met je internetverkeer? Daar wat raars bij opgevallen?
Ik zou graag een HijackThis log willen zien.
Mits het niet gefixt is dus.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 19:42 ]
Ik heb nergens geen last meer van.
Nu ga ik alle programma's weer op laten starten en kijken of het dus alleen aan die spyware ligt.
Wanneer het weer voor komt met al die programma's aan dan zal ik 1 voor 1 de programma's uit moeten zetten en testen welke de probleem veroorzaakt.
Ik zal nog even melden of het alleen de spyware was of 1 van de programma's.
Als het probleem niet verholpen kan worden door mij zal ik nog een HijackThis log maken, weet alleen niet wat dit is maar zal ik dan wel vragen aan je.
In iedergeval erg bedankt voor jullie hulp.
Hopenlijk ben ik van het probleem af.
[ Voor 3% gewijzigd door danplo op 18-03-2004 19:54 ]
Beetje vreemde screenshots trouwens, hoe kan idle processes nou 99 procent zijn en er toch 50% belasting optreden ????
[ Voor 36% gewijzigd door Aike op 20-03-2004 14:34 ]
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com