Toon posts:

Computer LIDL 18-03-04

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij Het zien van de advertentie had ik direct besloten dat ik nu ook maar eens een supermarkt PC moest aanschaffen.Ditmaal had de Lidl een aardige aanbieding dus ik op tijd aanwezig, ik was nummer 8 in de rij .
En ja U voelt het al aankomen, toen ik met mijn karretje de winkel in kwam kreeg ik te horen :HELAAS MENEER.

U begrijpt dat ik direct bij thuiskomst de LIDL heb gebeld.

Nee, ik kon de PC niet nabestellen.
Er komt wel weer een aanbieding zeiden ze.
En daar moet je het meedoen.

Dit verhaal speelt zich af in een gebied waar 80.000 mensen wonen
met 1 LIDL.

Het lijkt me toch wel dat ze bij de LIDL nog iets over voorraad beheer moeten leren.

Zo'n giga advertentie in de landelijke dagbladen was ook niet op 'zijn plaats voor een 7-tal PC-tjes.
Dit hoort eerder bij de kleine prive advertenties thuis.

Weet Iemand hoe het de laatste keer bij de Aldi met het voorraadbeheer gesteld was?
Daar zal er binnenkort wel weer een in de aanbieding komen.
misschien moet ik het daar eens proberen.

probatu

Verwijderd

:( balen voor je probatu, maar de aldi komt aanstaande woensdag met een pc. De pc kost in Duitsland 999 euro en naar verwachting gaat hij in Nederland 50 euro meer kosten. Het is een 3 GHZ proc, met 9800XXL GRAKA, 200 gigabyte 7200 harddisk en wat allemaal nog niet meer. Kijk voor meer info op http://www.discountfan.de/forumneu/list.php?f=6 een duitse site waar alles wat er bekend is over de nieuwe pc staat.

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:37
Tsja, de ene keer hebben ze meer exemplaren dan de andere keer. De vorige keer kon je in Alkmaar na een week nog steeds een exemplaar bemachtigen, wellicht dat dit bij andere fillialen ook het geval was en dat ze daarom minder besteld hebben.

Bij Aldi heb je trouwens precies het zelfde. Ik stond daar vorige keer in de rij om een PC voor mijn broertje te halen. Helaas, ik was nummer 15 en er waren maar 10 besteld...

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-01 19:22

Kvn

Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 20:00:
:( balen voor je probatu, maar de aldi komt aanstaande woensdag met een pc. De pc kost in Duitsland 999 euro en naar verwachting gaat hij in Nederland 50 euro meer kosten. Het is een 3 GHZ proc, met 9800XXL GRAKA, 200 gigabyte 7200 harddisk en wat allemaal nog niet meer. Kijk voor meer info op http://www.discountfan.de/forumneu/list.php?f=6 een duitse site waar alles wat er bekend is over de nieuwe pc staat.
Brrr rotwoord :p

• mcb1
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-01 11:23
Ben 1 keer bij de aldi geweest voor een tft-schermpie en heb toen ook nog even een blik in het magazijn kunnen werpen.

Toen ik bij de aldi aankwam dacht ik dat het niet zo druk was, todat ik dus binnen een rij van een 35/40 personen zag staan. Veel vertouwen om nog een schermpie te scoren had ik gelijk al niet meer, maar na enige tijd wachtten heb ik er toch nog 1 gekregen. Wat mij opviel is dat ze karren vol hadden met schermen en ook Pc's, iedereen die in de rij stond heeft zijn scherm of pc gekregen.

Je moet alleen wel zorgen dat je bij sommige filialen al RUIM op TIJD, VOOR de deur staat, anders heb je wel eens kans dat je toch misgrijpt. (en heeeel lang kan wachtten voor de kassa :( )

mcb1