Toon posts:

[WinXP]Na het inloggen blijft pc hangen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende.

Als ik mijn pc heb gereboot ofzo,en ik ben weer in mijn inlog scherm.dan log ik netjes in.
Dat is geen probleem.
Het prbleem is,na het inloggen in Windows,dan blijft mijn pc 3 min ofzo hangen.
Dus rechts onder komt wel alles te staan nzo,alleen kan het niet openen ofzo.
Pas na 3 min of langer,dan gaat hij opeens weer van zelf aanmelden op msn nzo.
Ik kan ook geen Internet openen ofzo,helemaal nix.

Mijn vragen:
-Weet iemand hoe dit kan komen?
-Weet iemand hoe ik dit ook kan oplossen?

Wat heb ik al gedaan:
-Gescant op Virus,heb geen virus.
-SpySweeper gedraait,geen spyware ofzo.

Welke windows gebruik ik:
-Windows XP pro.Met alle up-dates.

Mijn Specs:
p4 2,6 Ghz
Asus p4p800.
512 Mb
ATI 9600 XT
2 keer 40 Gb HDD

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-05 18:09
Als hij opgestart is, ga dan even naar start -> uitvoeren (run) en draai 'msconfig'. Gan dan even naar het tabblad "opstarten" en kijk of hier geen gekken dingen tussen staan!

Wat je óók kan doen, is even op zoek gaan naar het programma "Bootvis". Nadat je deze installed, moet je een keer opnieuw opstarten. Dan gaat hij gegevens verzamelen wanneer hij wat load, en geeft dat achteraf weer in een tabel oid. Dan kan je dus uitlezen wat er zo lang op zich laat wachten....

Zit je btw in een domain?

[ Voor 52% gewijzigd door Neejoh op 18-03-2004 17:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Neejoh schreef op 18 maart 2004 @ 17:29:
Als hij opgestart is, ga dan even naar start -> uitvoeren (run) en draai 'msconfig'. Gan dan even naar het tabblad "opstarten" en kijk of hier geen gekken dingen tussen staan!

Wat je óók kan doen, is even op zoek gaan naar het programma "Bootvis". Nadat je deze installed, moet je een keer opnieuw opstarten. Dan gaat hij gegevens verzamelen wanneer hij wat load, en geeft dat achteraf weer in een tabel oid. Dan kan je dus uitlezen wat er zo lang op zich laat wachten....

Zit je btw in een domain?
Ja,dat heb ik Gedaan,daar zag ik nix raars tussen staan ofzo,heb Style XP en SmartXP uitgezet.
Ik zal dalijk een die "Bootvis'' loaden.
Nee,ik zit in een domain... :)